Ik had al een dag of wat de melding dat een van mijn remlichten achter defect was... Ik heb al een hekel om achterlampjes van de V70 te vervangen.. maar sinds vandaag was ik weer helemaal wakker.
Ik weet er zijn auto's waar je helemaal geen lampjes zelf kun vervangen maar toch...
Welke jan onbenul heeft er gekozen voor dit achterlijke systeem.
Mijn remlicht rechts achter was defect... goed speaker er uit zo gefikst, stekker van de unit er uit geen probleem, lamphouder kwartslag linksom ook geen probleem... houder er uit peuteren... is al wat lastiger.
En dan....de nieuwe lamp+houder monteren. #$@^^&%$_))*
op de eerste plaats is het bijna niet te zien wat de bovenkant van de lamphouder is... dan de lamphouder er in prutsen het juiste nokje zoeken...... lamphouder uit je vingers laten glippen ... dat ding dondert onder in... $%$#@!#$% ben 10min bezig geweest met het opvissen van de houder... $%$##$*
nog maar een keer proberen nu met een poetslap er onder voor het geval dat ding weer aan de haal gaat... uiteindelijk de klik dat de lamphouder vergrendeld is... Man ik was er weer eens helemaal klaar mee wat een K.U.T systeem.
Frans...
Ik weet er zijn auto's waar je helemaal geen lampjes zelf kun vervangen maar toch...
Welke jan onbenul heeft er gekozen voor dit achterlijke systeem.
Mijn remlicht rechts achter was defect... goed speaker er uit zo gefikst, stekker van de unit er uit geen probleem, lamphouder kwartslag linksom ook geen probleem... houder er uit peuteren... is al wat lastiger.
En dan....de nieuwe lamp+houder monteren. #$@^^&%$_))*

Frans...