Lampjes ecc vervangen

 
 
 
 
 
frenkie
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 20
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Lampjes ecc vervangen

 · 
Posted: 02.02.2014 - 19:37  ·  #1
Beste leden;
Ik wil bij mijn Volvo v70 2006 de ecc lampjes vervangen> Nu is mijn vraag hoe het ecc paneel los te krijgen. Ik heb vanmiddag even gekeken en de sierlijst losgemaakt rondom radio en ecc unit maar dan is het mij niet helemaal duidelijk hoe de unit los te maken is. Weet iemand dit. bij mijn vorige v70 classsic vaker lampjes vervangen en dit was een fluitje van een cent Gr Frank
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39720
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Lampjes ecc vervangen

 · 
Posted: 02.02.2014 - 19:43  ·  #2
Kijk hier maar eens.
yannickdv
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 30
Berichten: 2683
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: Lampjes ecc vervangen

 · 
Posted: 02.02.2014 - 19:50  ·  #3
Verdorie Hans was me voor maar ik post het toch muhahah. Het kan er maar staan. :devil: :devil:
---------------------------------------

Er zal vast wel een how to voor zijn maar ik zal het ff kort uitleggen:

Maak het paneel van de pook los (iets duns tussen steken aan de achterkant en dan wip je hem er zo uit)
De inleg (hout/alu/etc) losmaken van de pook (bij automaat wel zo handig, weet niet bij handbak)
Daar vind je 2 torx schroeven geloof ik. Die loshalen. Ff kijken welke de lipjes vasthouden die naar boven gaan want er zitten in totaal 4 schroeven.
Dan de onderkant van het paneel naar je toehalen, je haalt nu het hele ECC en Radio paneel los incl sierstrip.
Paneel een beetje naar beneden bewegen want aan de bovenkant zitten ook lipjes en hem dan naar voren halen.

Tip: Als je HU850 hebt met cd wisselaar, die LEEG HALEN. Anders zitten ze vast daarna en ben je de l*l!
NOODZAAK: Als je de ECC helemaal los wilt halen, dus stekkers eraf, dan moet de accu los anders krijg je daarna airbag melding.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0