Lege accu na 4 dagen auto niet gebruiken....

 
 
 
 
 
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Lege accu na 4 dagen auto niet gebruiken....

 · 
Posted: 28.01.2014 - 19:00  ·  #16
Yes, welke melding heb je nu op dit moment met Vida dan? Anders kom gerust deze kant op zodat ik e.e.a. voor je kan nakijken.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39732
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Lege accu na 4 dagen auto niet gebruiken....

 · 
Posted: 28.01.2014 - 21:12  ·  #17
Super, forumleden welke elkaar helpen.

@Rene,
80/90 uren, ik denk dat hij bij mij al op straat had gelegen, respect voor je geduld.
Succes.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Lege accu na 4 dagen auto niet gebruiken....

 · 
Posted: 28.01.2014 - 21:13  ·  #18
Ik ga Rene ermee helpen. Zo simpel is dat! ;) En neen ik hoef er niets voor te hebben!
yes996
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Zeewolde
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08 / 2013
Subject:

Re: Lege accu na 4 dagen auto niet gebruiken....

 · 
Posted: 31.01.2014 - 11:13  ·  #19
Ha Trissy, bedankt voor je aanbod. Te gek. Ga eerst nog een tijdje emmeren zodat ik weer weet welke meldingen ik krijg. Een ervan was Vida niet oké. Dat klopt wel want hij installeert maar de helft van de software heb ik gezien. Hij was veel te vlug klaar. Ik ga nog een keer alle ellende wat te maken heeft met Vida van de schijf gooien en dan zien te achterhalen wat de meldingen ook al weer zijn. Ik hou je op de hoogte. Groeten Rene
yes996
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Zeewolde
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08 / 2013
Subject:

Re: Lege accu na 4 dagen auto niet gebruiken....

 · 
Posted: 31.01.2014 - 14:56  ·  #20
Ha Trissy, ik blijf proberen. Ik heb het programma nu wel op een andere computer gekregen. Vista 2013A. Volgens mij is alles goed gegaan maar het programma wil niet opstarten. Ik hoop dat jij daar een oplossing voor weet. Wanneer ik start krijg ik onder in de balk prima het groene tekentje dat Vida is running. Echter wanneer ik Vida All in One opstart dan krijg ik een volledig wit scherm. Het adres is dan HTTP:/localhost/vida. De instelling staat op intranet. Weet jij hoe ik verder kom?
nikom
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Berichten: 326
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Lege accu na 4 dagen auto niet gebruiken....

 · 
Posted: 31.01.2014 - 18:08  ·  #21
voeg toe aan "Compatibility View Settings" en bij een witte scherm moet jij deze als administrator uitvoeren.
Dus tik met rechtermuisknop op vida all-in-one en tik (met linker knop) op "Run As Administrator" dan moet het goed gaan.
yes996
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Zeewolde
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08 / 2013
Subject:

Re: Lege accu na 4 dagen auto niet gebruiken....

 · 
Posted: 31.01.2014 - 19:32  ·  #22
Dank je nikom, werkt inderdaad. Alleen zie ik nu een half scherm (horizontaal) en ook nog een keer in het Duits terwijl ik Nederlands had aangegeven. enig idee hoe ik deze nieuwe hindernis moet nemen?
nikom
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Berichten: 326
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Lege accu na 4 dagen auto niet gebruiken....

 · 
Posted: 31.01.2014 - 21:05  ·  #23
het is nu afhankelijk hoe je geinstalleerd hebt.
1. heb jij ook duits aan gelaten (per ongeluk) tijdens installatie?
2. heb jij over een andere duitse installatie geïnstalleerd?

en belangrijkste!! weet jij zeker dat je een Nederlandse versie hebt???? op internet doen heel wat versies ronde en bij heel veel staat det het een multi-lang install is maar dat klopt niet.

nog een iets die proberen waard is je internet geschiedenis volledig leeg gooien en dan pas weer openen met admin rechten.

En uiteraard niet vergeten patch installeren want zonder deze patch gaat het niet werken. en nog iets login met als account 4.
Dus geen admin en geen 1 maar 4.
succes.
yes996
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Zeewolde
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08 / 2013
Subject:

Re: Lege accu na 4 dagen auto niet gebruiken....

 · 
Posted: 02.02.2014 - 13:21  ·  #24
Ha Nikom, ik heb de software opnieuw op de laptop gezet. Ging allemaal goed. Maar, als ik nu wil inloggen accepteert hij het wachtwoord niet. Geen admin, account 4 enz. Weet jij nog een ingang of een oplossing?
TeeFive
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: 040
Berichten: 628
Geregistreerd: 07 / 2012
Subject:

Re: Lege accu na 4 dagen auto niet gebruiken....

 · 
Posted: 02.02.2014 - 14:28  ·  #25
Quote door yes996

Ha Trissy, ik blijf proberen. Ik heb het programma nu wel op een andere computer gekregen. Vista 2013A. Volgens mij is alles goed gegaan maar het programma wil niet opstarten. Ik hoop dat jij daar een oplossing voor weet. Wanneer ik start krijg ik onder in de balk prima het groene tekentje dat Vida is running. Echter wanneer ik Vida All in One opstart dan krijg ik een volledig wit scherm. Het adres is dan HTTP:/localhost/vida. De instelling staat op intranet. Weet jij hoe ik verder kom?


Bij mijn VIDA (2011)installatie heb ik dit witte scherm ook als ik direct na opstarten van de virtual machine VIDA wil opstarten. Als ik 5 min wacht lukt het wel om HTTP:/localhost/vida te starten. Dan krijg ik wel VIDA in beeld en kan ik ermee aan de gang.
Je ziet ook onderaan het virtualbox scherm dat er in die 5min allerlei schijfactiviteit gaande is. In die 5min moet er blijkbaar nog van alles worden geladen voordat je de VIDA database kan benaderen.
yes996
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Zeewolde
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08 / 2013
Subject:

Re: Lege accu na 4 dagen auto niet gebruiken....

 · 
Posted: 03.02.2014 - 13:12  ·  #26
Heb nu Vida van emanualsonline op de laptop gezet. 3 zipfiles plaatsen en gratis VMWare player downloaden. Zaakje uitpakken en klaar. Het spul "draait in een XP omgeving" zoals dat door de techneuten wordt genoemd. (mijn laptop draait zelf op W7 prof) Eindelijk een vlekkeloos draaiende Vida die geen complicaties geeft en gewoon simpel te installeren is. Ook Dice werkt direct en zonder conflicten. Hulde aan emailsonline!
 
Selected quotes for multi-quoting:   0