Dakrails gecontroleerd. 2 Torx-boutjes zaten wel vast, maar konden zeker nog een 120 gr. gedraaid worden. Ik hoop dat dat de veroorzaker is!
Verder heb de hele paravent nagelopen op evt. openingen. De afwatering aan de rechterkant zat wat rommel in, maar de lekkage zit aan de linkerzijde.
De bedrading ligt bij mijn versie nog in open bakje, auto's met hoger chassisnummer hebben een afdekkapje er op. Maar ik kan mij niet voorstellen dat dat de oorzaak zou zijn (al heb ik het uit voorzorg toch maar even tijdelijk afgetaped en afdekkapje besteld.
Verder de afwateringsaansluitingen aan de onderkant van de paravent vastgezet aan de paravent, zodat nu alleen nog het water uit de paravent door de afwateringslangen kan en niet meer de motorruimte besproeit.
Net nog even in het interieur gezocht. Het is nat onder de dempingsmat aan de linkerkant van het koppelingspedaal. De zijkant bij de motorkapvergrendelingshandel is het echter weer droog.