Het valt me sinds kort op dat de auto een trillingkje heeft bij het stoppen.
Zodra ik stop voor de rontonde bijvoorbeeld, kom ik bij stilstand op ongeveer 500-600 toeren uit. De auto trilt dan in het stuur en dashboard ook ietsje. 1 sec later gaat de auto weer rond de 800-900 toeren lopen en is de trilling in het stuur weg. Dit is zowel in de D als in de N. Als ik de auto laat uitrollen in de N dan zakt het toerental ook 1 sec op de 500-600. Daarna gaat het omhoog.
Ik vind het toerental erg laag, hebben jullie dat ook.
Zodra ik stop voor de rontonde bijvoorbeeld, kom ik bij stilstand op ongeveer 500-600 toeren uit. De auto trilt dan in het stuur en dashboard ook ietsje. 1 sec later gaat de auto weer rond de 800-900 toeren lopen en is de trilling in het stuur weg. Dit is zowel in de D als in de N. Als ik de auto laat uitrollen in de N dan zakt het toerental ook 1 sec op de 500-600. Daarna gaat het omhoog.
Ik vind het toerental erg laag, hebben jullie dat ook.
.
Ik ga ervan uit dat je hiermee je probleem hebt opgelost.
en door even te voelen of je accuklemmen ook heet worden tijdens het rijden. Ook zou je door de mantel kunnen meten of de spanning daar hoger is.