Beste mensen,
Ik ben op zoek naar de linker koplamp (stuurzijde) voor mijn S60 uit 2001.
De huidige koplamp is nl. lek want er zat vocht bij het knipperlicht deel.
Ik kan de koplamp wel bij bijv. Rima bestellen, maar eerst probeer ik het hier.
Graag hoor ik van jullie.
Groetjes,
WillemV
Ik ben op zoek naar de linker koplamp (stuurzijde) voor mijn S60 uit 2001.
De huidige koplamp is nl. lek want er zat vocht bij het knipperlicht deel.
Ik kan de koplamp wel bij bijv. Rima bestellen, maar eerst probeer ik het hier.
Graag hoor ik van jullie.
Groetjes,
WillemV