Long time no see...

 
 
 
 
 
marc1970
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Westhoek (Fryslan)
Leeftijd: 53
Berichten: 107
Geregistreerd: 01 / 2014
Subject:

Long time no see...

 · 
Posted: 12.06.2014 - 21:17  ·  #1
Hallo allemaal,

Ben een maand of 2 niet of nauwelijks op het forum geweest. Druk op het werk, auto van m'n vriendin onder handen gehad en nog veel meer dingen... :'(

Auto van m'n vriendin (Renault Twingo) had een lekke waterpomp en een lekke koppakking.
De stoute schoenen aangetrokken en de zaak zelf gerepareerd, behalve het vlakken van de kop. Heb ik uitbesteed, was ongeveer 95 euro. In totaal was ik voor ongeveer 300 euro klaar, dat was bij een garage wel iets duurder geweest.
En achteraf gezien was het best te doen, keek er eerst wel tegen op.
Ook heb ik de wiellagers (voor) nog vervangen.

Wat de V70 betreft, die heeft schone olie gekregen en een nieuw oliefilter.
En ik heb onderdelen voor de handrem besteld, welke nu niet tot nauwelijks nog iets doet.

Heb dus niet echt stil gezeten... :D

Heb 2 weken terug ongeveer 1200km in één weekend gereden met de Volvo, was de eertse keer dat ik sinds de aanschaf grotere afstanden heb afgelegd. Ging erg lekker, heerlijke reis auto zo'n V70. En ondanks de kilometerstand (393duizend) geen drup olieverbruik, ben ik zeer content mee :D

Hoop de komende tijd weer iets actiever of in ieder geval wat vaker op het forum aanwezig te zijn.
yannickdv
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 30
Berichten: 2683
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: Long time no see...

 · 
Posted: 13.06.2014 - 01:24  ·  #2
Welkom terug.

Geeft zeker een goed gevoel dat dat gelukt Is en je een hoop geld uitgespaard hebt. Kan ze een hoop schoenen van kopen zeker hahaha :P

Succes met de handrem.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0