luide knak bij optrekken bocht nemen en een verhoog op rijden

rappendaf
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 56
Subject:

Re: luide knak bij optrekken bocht nemen en een verhoog op rijden

· 
Posted: 14.02.2015 - 15:11  ·  #31
De endlinks van de stabilisatorstang zijn ook vervangen ik ga de auto nu op de brug zetten en de fussekogels nog eens na kijken .Ik kan kilometers rijden zonder enig geluid ook bij hevig optrekken niks .En dan op eens komt die knak als de knak geweest is dan kan het weer een hele tijd niks zijn .Ik ga nu kijken M.V.G Raf
volvo355
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 25
Homepage: volvov70forum.nl
Subject:

· 
Posted: 14.02.2015 - 15:16  ·  #32
rappendaf
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 56
Subject:

· 
Posted: 15.02.2015 - 00:04  ·  #33
Opgelost krijg ik het ik geef niet zo snel op hoor maar is wel k.. als je iets niet vind en al zeker als hij het onverwachts doet . Maandag om 09u00 moet de auto bij dirk in eksel zijn voor de lpi er in te laten leggen .vrijdag word de auto in belgie gekeurd en ingeschreven. als er iets met de ophanging is zullen de heren van de keuring het me wel vertellen hoop ik .Ik heb voor de 3 de keer alle fussekogels en ophangings rubbers gekontroleert en ik vind nergens aan de voorkant van de auto iets wat defekt is overal heel stevig getrokken en gewrikt met een lange schroevendraaier maar nada De vorige eigenaar heeft een andere vooruit laten plaatsen zou dat kunnen ? Er zit ook een ramelend geluid maar dat weet ik van waar dat komt .Dat komt van de motorkap die klappert bij slecht wegdek maar is een heel ander geluid iritant maar niet zo zwaar.zijn de rubbertjes die aan de slotvangers zitten apart verkrijgbaar? .M.V.G.Raf

Selected quotes for multi-quoting:   0