Melding minder motorvermogen verdwijnt niet vanzelf na aandraaien losgelopen bevestigingsklem intercoolerbuis boven op turbo V70R?

 
 
 
 
 
LWV70
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 59
Geregistreerd: 11 / 2014
Subject:

Melding minder motorvermogen verdwijnt niet vanzelf na aandraaien losgelopen bevestigingsklem intercoolerbuis boven op turbo V70R?

 · 
Posted: 25.07.2015 - 19:03  ·  #1
Probleem is 100% opgelost maar melding verdwijnt niet vanzelf. Klopt dat? Ben benieuwd.
1-wiel
Standkachel en koplamp deskundige
Avatar
Geslacht:
Locatie: Beers (nb)
Leeftijd: 50
Berichten: 2716
Geregistreerd: 04 / 2012
Subject:

Re: Melding minder motorvermogen verdwijnt niet vanzelf na aandraaien losgelopen bevestigingsklem intercoolerbuis boven op turbo V70R?

 · 
Posted: 25.07.2015 - 19:13  ·  #2
Ff storing wissen met dice en vida..
LWV70
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 59
Geregistreerd: 11 / 2014
Subject:

Re: Melding minder motorvermogen verdwijnt niet vanzelf na aandraaien losgelopen bevestigingsklem intercoolerbuis boven op turbo V70R?

 · 
Posted: 20.08.2015 - 20:40  ·  #3
Sorry, Dank, was deze post helemaal vergeten. Zat in Frankrijk maar ben uiteindelijk even overgestoken naar Duitsland om het bij een dealer te laten uitlezen en resetten. Daarna geen last meer. Behalve dat die klem wel los bleef gaan en ik er nu extra borgmoeren op heb gezet.
Steve
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Groningen
Leeftijd: 57
Homepage: stevemansveld.nl
Berichten: 2843
Geregistreerd: 08 / 2011
Subject:

Re: Melding minder motorvermogen verdwijnt niet vanzelf na aandraaien losgelopen bevestigingsklem intercoolerbuis boven op turbo V70R?

 · 
Posted: 20.08.2015 - 20:52  ·  #4
Quote

Behalve dat die klem wel los bleef gaan en ik er nu extra borgmoeren op heb gezet.


Kun je laten zien met een foto wat je gedaan hebt? Ben eigenlijk benieuwd of het een structureel probleem is en naar je oplossing.
LWV70
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 59
Geregistreerd: 11 / 2014
Subject:

Re: Melding minder motorvermogen verdwijnt niet vanzelf na aandraaien losgelopen bevestigingsklem intercoolerbuis boven op turbo V70R?

 · 
Posted: 23.09.2015 - 20:08  ·  #5
Zoals je ziet kom ik niet zo vaak op het forum. Ik zal binnenkort een foto, poberen te maken. Is nu te donker. Probleem begon structureel te worden en was er achteraf al toen ik deze auto in december kocht. Bij het flink doortrappen (na goed warmrijden) dat bij het goed druk opbouwen van de turbo je gewoon merkt dat er plots druk verloren gaat. Sinds mijn laatste post is het dankzij de borgmoeren opgelost.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0