MMTS Oldenzaal.

 
 
 
 
 
FUNK3
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Enschede
Berichten: 1555
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

MMTS Oldenzaal.

 · 
Posted: 07.07.2019 - 10:13  ·  #1
Echte aanrader! Zeer bekwaam en betrokken bij je Volvo.
Heb eind februari de automaat weer preventief laten spoelen, kleine beurt filters motorolie. Bilstein b12 schokdemper kit eronder laten monteren. Beetje late recensie maar toch alles naar wens! En betaalbaar.

Top Martin!!
Steve
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Groningen
Leeftijd: 57
Homepage: stevemansveld.nl
Berichten: 2843
Geregistreerd: 08 / 2011
Subject:

Re: MMTS Oldenzaal.

 · 
Posted: 07.07.2019 - 11:54  ·  #2
Beter laat dan nooit, toch?
Bjorn67
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Berichten: 9
Geregistreerd: 01 / 2018
Subject:

Re: MMTS Oldenzaal.

 · 
Posted: 11.01.2020 - 09:59  ·  #3
Ik heb mijn auto ook daar in onderhoud en ben het er helemaal mee eens dat het een top bedrijf is. Weten precies wat er gedaan moet worden tegen betaalbare prijzen.
Het bedrijf ziet er schoon uit en leuke medewerkers waar je een praatje mee kan maken als je er bent. Martin zelf een no-nonse type en zo'n iemand is nu net wat je zoekt als je ergens je auto in onderhoud hebt. Zolang wij een Volvo rijden (en dat zal hopelijk nog heel wat jaren worden) komen wij daar terug voor onderhoud aan de Volvo.
Steve
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Groningen
Leeftijd: 57
Homepage: stevemansveld.nl
Berichten: 2843
Geregistreerd: 08 / 2011
Subject:

Re: MMTS Oldenzaal.

 · 
Posted: 11.01.2020 - 10:43  ·  #4
Quote

Zolang wij een Volvo rijden (en dat zal hopelijk nog heel wat jaren worden) komen wij daar terug voor onderhoud aan de Volvo.



Ik ben er onlangs geweest met m’n andere V.
Geen Volvo, maar een Renault met een. identiteitscrisis.

Deze bus heb ik jaren elders in onderhoud gehad, nou ja, onderhoud....

Als je auto bij Martin is geweest merk je aan alles dat hij een beurt gehad heeft.
richard9722
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Groningen
Berichten: 220
Geregistreerd: 03 / 2019
Subject:

Re: MMTS Oldenzaal.

 · 
Posted: 11.01.2020 - 11:23  ·  #5
Ben er vorige jaar ook tweemaal geweest. Eerst kort na de aankoop van mijn V70. Een inventarisatie laten maken van de staat van de auto.

Daarna weer geweest om het (achterstallige) onderhoud te laten doen en gelijk de carterventilatie en de O-ringen te laten doen. Daarbij ook een automaatflush. Wel een rib uit mijn lijf, maar ik denk zeker niet te duur. Bij MMTS denken ze goed met je mee.

Zeer goed ontvangen. Gezellige, deskundige en no-nonsense mensen. Nog een lekker broodje meegegeten ook!

In november kwam de V70 zonder enige opmerking door de keuring. (had ik eigenlijk ook bij Martin willen laten doen, maar voor alleen een keuring is de afstand toch iets te groot).

De volgende onderhoudsbeurt laat ik zeker weer bij MMTS uitvoeren. Service staat daar bijzonder hoog in het vaandel. Zelfs als je zoals ik met een oude V70 aankomt.
Bert West2
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Westervoort
Leeftijd: 63
Berichten: 256
Geregistreerd: 07 / 2014
Subject:

Re: MMTS Oldenzaal.

 · 
Posted: 11.01.2020 - 12:45  ·  #6
Quote door richard9722

De volgende onderhoudsbeurt laat ik zeker weer bij MMTS uitvoeren. Service staat daar bijzonder hoog in het vaandel. Zelfs als je zoals ik met een oude V70 aankomt.


Juist als je met een oude V70 aankomt!! :-)
richard9722
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Groningen
Berichten: 220
Geregistreerd: 03 / 2019
Subject:

Re: MMTS Oldenzaal.

 · 
Posted: 12.01.2020 - 10:58  ·  #7
Dat is waar.... :) 8-)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0