Montage vaste (lage) trekhaak op V70 D5 MY2005

Tips voor goede adres om dit te laten doen, of iemand van het forum die het wil/kan doen.

 
 
 
 
 
Dreamer
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: America (Noord-Limburg)
Berichten: 132
Geregistreerd: 04 / 2014
Subject:

Montage vaste (lage) trekhaak op V70 D5 MY2005

 · 
Posted: 10.06.2014 - 00:09  ·  #1
Hallo allemaal,

Een jaar eerder dan gepland liepen we tegen een prachtige Knaus Sudwind uit 2007 aan met werkelijk alles erop en eraan tegen een zeer nette prijs. Afgelopen zaterdag hebben we de caravan bekeken bij de huidige eigenaar en hebben we een koopcontract opgesteld dat we de caravan na hun vakantie (eind juli) overnemen mits hij in dezelfde staat is als we hem nu hebben gezien.

Natuurlijk willen we dit jaar de caravan al even gaan proberen. Het plan is om dat in augustus te gaan doen. Handig daarvoor is wel een trekhaak :)

Aangezien mijn V70 voorzien is van nivomats heb ik dus het "lage model" trekhaak nodig. Het liefst ga ik voor een vaste trekhaak, vind het niet lelijk om te zien, en ga een afneembare toch niet constant op en afkoppelen. En buiten dat is meestal een vaste trekhaak ook nog voordeliger.

Zelf krijg ik zo'n trekhaak er zeker niet ondergezet, dus ik ben opzoek naar een goede plek om dit voor een nette prijs te laten doen. Wie heeft er een tip van een bedrijf waar dit goed en tegen een nette prijs kan worden gedaan. Of nog beter: is er iemand van het forum die dit kan en wil doen (uiteraard tegen betaling)?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Paul
Dreamer
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: America (Noord-Limburg)
Berichten: 132
Geregistreerd: 04 / 2014
Subject:

Re: Montage vaste (lage) trekhaak op V70 D5 MY2005

 · 
Posted: 21.06.2014 - 09:04  ·  #2
Na veel rond bellen/mailen en informatie inwinnen is de opdracht uiteindelijk bij de lokale dealer (Rutten in Venlo) terecht gekomen. Het blijkt dat alle onderdelen 2e hands niet zo makkelijk te verkrijgen zijn. Nieuw zit het grootste deel van de prijs in de onderdelen (ruim 500 euro in totaal). Rutten in Venlo kwam met het scherpe aanbod van 735 euro incl. inbouw en 1 witte plaat. Aangezien ik in Venlo werk kan ik 's ochtends de auto brengen en word ik naar het werk gebracht en 's middags weer opgehaald.

Al met al een scherpe deal dacht ik zo.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0