Hi,
Vandaag met de volvo on route geweest, na ongeveer 10kilometer gereden te hebben, de auto neergezet voor koffie en na één uur weer terug gekomen bij de auto om weg te rijden. Nadat ik van het pad af was gereden valt de auto uit en niet meer aan te krijgen.
Betreft een s60 b5244s2
Als ik de sleutel omdraai, dan draait de brandstof pomp wel en start hij maar valt snel daarna uit. Na wat snel google werk, schijnt het dat het relay onder het stuur wel eens problemen geeft. Men gaf aan om het uit te sluiten met het relay van de mistlampen welke er naast zit, maar deze sneuvelde met het loshalen.
Ook andere sleutel geprobeerd om het mogelijk de transponder van de sleutel uit te sluiten
Morgen een nieuw relais halen om dit uit te sluiten maar als dat het niet is, wil ik de pomp doormeten. Weten jullie op welke pinnen van de pomp er 12 op moet blijven staan?
Komen er wel eens problemen met de startonderbreker voor(als deze erin zit?)
Vandaag met de volvo on route geweest, na ongeveer 10kilometer gereden te hebben, de auto neergezet voor koffie en na één uur weer terug gekomen bij de auto om weg te rijden. Nadat ik van het pad af was gereden valt de auto uit en niet meer aan te krijgen.
Betreft een s60 b5244s2
Als ik de sleutel omdraai, dan draait de brandstof pomp wel en start hij maar valt snel daarna uit. Na wat snel google werk, schijnt het dat het relay onder het stuur wel eens problemen geeft. Men gaf aan om het uit te sluiten met het relay van de mistlampen welke er naast zit, maar deze sneuvelde met het loshalen.
Ook andere sleutel geprobeerd om het mogelijk de transponder van de sleutel uit te sluiten
Morgen een nieuw relais halen om dit uit te sluiten maar als dat het niet is, wil ik de pomp doormeten. Weten jullie op welke pinnen van de pomp er 12 op moet blijven staan?
Komen er wel eens problemen met de startonderbreker voor(als deze erin zit?)