motorkap kan niet meer open

wat nu??

 
 
 
 
 
pp110
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 59
Geregistreerd: 06 / 2013
Subject:

motorkap kan niet meer open

 · 
Posted: 13.03.2016 - 12:23  ·  #1
kwam erachter dat ik op 4 cilinders liep... cilinder 4 heeft een kapotte bobine...
heb ik in huis, maar nu krijg ik m'n klep niet open.... de linkerkant bleef vast zitten, rechts en middenhaak krijg ik wel los, links zit muurvast.
heb ( iets te enthousiast wellicht) gedacht dat de kabel onder schutbord bij je stuur te los stond, en de spanning wat opgedraaid...met als gevolg dat de kabel is gebroken, en ik dus nu met geen mogelijkheid m'n motorklep open krijg... wellicht een slimme methode iemand>?? =)
henk418
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 27
Geregistreerd: 12 / 2014
Subject:

Re: motorkap kan niet meer open

 · 
Posted: 13.03.2016 - 20:39  ·  #2
Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien kun je de richtingaanwijzer eruit wippen (schroevendraaier in/tussen scherm en motorkap naad) en dan via een gaatje bij het slotje komen?
lerren
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: HELMOND
Berichten: 388
Geregistreerd: 01 / 2014
Subject:

Re: motorkap kan niet meer open

 · 
Posted: 13.03.2016 - 21:24  ·  #3
Quote door henk418

Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien kun je de richtingaanwijzer eruit wippen (schroevendraaier in/tussen scherm en motorkap naad) en dan via een gaatje bij het slotje komen?


Dat gaat niet: je kan niet bij de vergrendelings-lip die het richtingsaanwijzerhuis aan de koplamp klikt.

Ik kan je helaas niet vertellen hoe het wel kan.
grrroovedude
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Almere
Leeftijd: 53
Berichten: 2746
Geregistreerd: 01 / 2014
Subject:

Re: motorkap kan niet meer open

 · 
Posted: 13.03.2016 - 21:37  ·  #4