motormanagement service vereist

laatst lege tank gehad

 
 
 
 
 
honda_power
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: warmenhuizen
Leeftijd: 35
Berichten: 122
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

motormanagement service vereist

 · 
Posted: 28.07.2014 - 22:05  ·  #1
vanmiddag uit het werk viel vermogen weg kon gasgeven wat ik wou gebeurde niks net weer op en neer van mijn ouders naar huis gereden melding er nog op niks aan de hand laatse 100meter weer het zelfde toen op plek aangekomen blijft de v70 1500 toeren draaien en loopt weer op naar 2500 fluctuerend, motor uitgezet nu weer niks aan de hand

vorige week tijdje met brandje lampje van de tank gereden bc gaf nog 40km sochtends dat ik op mijn werk stond smiddags dus mooi wel starten ff lopen en weer uitvallen dus toen wat benzine van mij werk erin gegooid dat is nu 4 dagen terug en maar gaan tanken

nu verdenk ik zelf dat brandstof filter dicht zit maar zou dat logisch zijn of kan ie toch maar beter even aan de computer ?
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: motormanagement service vereist

 · 
Posted: 28.07.2014 - 22:20  ·  #2
Uitlezen is de beste optie.
Wellicht dat er nog een andere oorzaak voor je klacht is.
Succes.
ProVolvo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Z.O. Brabant
Leeftijd: 64
Berichten: 2396
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: motormanagement service vereist

 · 
Posted: 29.07.2014 - 00:11  ·  #3
Denk ook dat dit te maken heeft met een bijna lege tank. Hierdoor is er veel kans de rommel die onder in je tank drijft in het brandstofsysteem gekomen. Heeft mijn dochter laatst ook gehad met haar Ford Ka. Is wel een heel andere wagen, maar is ook vanzelf weer opgelost.
honda_power
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: warmenhuizen
Leeftijd: 35
Berichten: 122
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: motormanagement service vereist

 · 
Posted: 29.07.2014 - 17:45  ·  #4
vandaag de garage gebeld afspraak gemaakt rij ff naar de dhz zaak om wat zooi te halen voor mijn huis rij daar weg melding weg en blijft ook weg nu ook geen problemen dus morgen garage maar weer terug bellen
honda_power
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: warmenhuizen
Leeftijd: 35
Berichten: 122
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: motormanagement service vereist

 · 
Posted: 30.07.2014 - 20:23  ·  #5
vandaag kwam de melding weer tevoorschijn uit laten lezen en waar ik al bang voor was is het euvel inderdaad kappotte gasklep :(

ff gereset en hopen dat ie het nog even volhoud tot ik met de motor op vakantie ga en dan ff nieuwe laten monteren
honda_power
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: warmenhuizen
Leeftijd: 35
Berichten: 122
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: motormanagement service vereist

 · 
Posted: 31.07.2014 - 20:19  ·  #6
vandaag de v 70 maar naar de garage gebracht motormanagement service spoed en motormanagement service vereist branden en de v liep heel rommelig onregelmatig
 
Selected quotes for multi-quoting:   0