Nare geurt bij openzetten 'blazer' - [+ oplossing!]

 
 
 
 
 
guntermeynen
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 7
Geregistreerd: 03 / 2010
Subject:

Nare geurt bij openzetten 'blazer' - [+ oplossing!]

 · 
Posted: 26.04.2010 - 16:34  ·  #1
Hallo,

Wanneer ik mijn blazer opzet (zelfs zonder de airco) ruikt de ingeblazen lucht naar een natte duffe vod. :'(
Komt dit doordat één of andere filter versleten is?
Ze zeggen altijd dat de aircovloeistof wanneer ze moet vervangen worden naar rotte eieren ruikt doch deze geur is het zeker niet..

De geur verdwijnt ook na 5 a 10 minuten gebruik van de blazer.

Mvg

Gunter 8-)
guntermeynen
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 7
Geregistreerd: 03 / 2010
Subject:

Re: geurtje bij opzetten verluchting blazer

 · 
Posted: 29.04.2010 - 13:42  ·  #2
Quote door Volvomonteurtje

een muffe lucht geeft meestal een waterlekkage aan laat de afwatering van je airco even controleren

is dit het niet zou ik het intreurfilter vervangen .

in dit filter zijn 2 types een koolstoffilter of een normaal intreurfilter .

als je naar je recirculatie knop kijkt en naast de knop staat M en A (manaul en automaat) zit er een dikke in een koolstoffilter en staat er niks heb je een dun filter.

help dit niet kan je er een aircoreinigingsmiddel van wynx een ander merk inspuiten de gebruiksaanwijzing staat op de spuitbus .
dit is gelijk kiem/bacterie en zaad dodend ook erg prettig voor astma of hooikoorts patienten

gr bas



Bedankt Volvomonteurtje,

Je hebt gelijk.. Ik heb het ondertussen even gevraagd aan een werkman van een Volvogarage. Hij zei ook dat het vermoedelijk de bacteriën zijn van het water van de airco. Het zal ineens nagekeken worden wanneer ik mijn wagen moet binnenbrengen voor een terugroepactie ivm het vervangen van de aggregaatriem en spanrol (of zoiets) Blijkbaar rijd ik met een model waarbij vroegtijdige slijtage kan optreden aan die stukken...

Groeten

Gunter
 
Selected quotes for multi-quoting:   0