Navigatie Garmin Nuvi 2798

3 in 1 kaarten geheel Europa plus gratis Upda/tetelefoon/ snelheid camera's

 
 
 
 
 
YamahaV8
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: RHOON
Leeftijd: 66
Berichten: 84
Geregistreerd: 10 / 2014
Subject:

Navigatie Garmin Nuvi 2798

 · 
Posted: 10.11.2014 - 19:35  ·  #1
Wegens het ontbreken van Navigatie en handsfree telefoon een Garmin Nuvi 2798 aangeschaft.

Het zijn eigenlijk meerdere mogelijkheden te gelijk:

Had geen handsfree telefoon (heeft deze)
Opstelling van b.v met points of interest (eigen routes uitzetten of downloaden met interessante bezienswaardigheden) belangrijke adressen Hotels bank garage op type Auto enz.
Verkeer informaties (file of wegomleggingen)
Snelheid Camera's (is abonnee 10 euro per jaar)
Gratis Update van software en kaarten EU (bij Volvo heb je CD of DVD's update zijn best prijzig)

Kijk even op deze site http://www.gps.nl/autonavigati…gital.html dan zie je alle mogelijkheden.
Is te veel om op te noemen bevestigingen van dit moois op uitgedachte steunen of zoals ik heb genomen Garmin luchtroostersteun een zuiger aan het raam is gewoon niet mooi.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
folke3
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oosterhout
Leeftijd: 75
Berichten: 3661
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: Navigatie Garmin Nuvi 2798

 · 
Posted: 10.11.2014 - 19:54  ·  #2
95% van de ritten rij ik zonder aanwijzingen; ik rij al >40 jaar door de Benelux en weet praktisch iedere weg. Heb ik aanwijzingen nodig, gaat de "beanbag" op het radiorooster en de TomoTom stabiel erop. Lifetime-update en verkeersinfo beschikbaar.
Ik ben TomTom gewend (was een van de eerste gebruikers, toen het programma op een PDA'tje moest worden geïnstalleerd, Tomtom kwam later pas met een zelfstandig apparaat) en kan me niks beter bedenken. Gebruik er twee, 1 in de truck en 1 in de Volvo. Liggen standaard in het dashboardkastje.
YamahaV8
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: RHOON
Leeftijd: 66
Berichten: 84
Geregistreerd: 10 / 2014
Subject:

Re: Navigatie Garmin Nuvi 2798

 · 
Posted: 11.11.2014 - 21:11  ·  #3
Het merk doet voor de een meer als voor de ander zo ook de mogelijkheden van A naar B kun je voor weinig geld zat kopen wil je meer dan heb je bij vele beperkingen van zelf uitgezette routes points of interest dan heb je aan de goedkoper weinig tot niets.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0