Navigatie Volvo of TomTom?

 
 
 
 
 
Jerkla
 
Avatar
 
Subject:

Navigatie Volvo of TomTom?

 · 
Posted: 23.05.2013 - 11:48  ·  #1
Beste Allemaal,

ik heb net een Volvo S60 (2006) gekocht, waar nog een telefoon in zit. Werkt de handsfree die in de auto zit afdoende of kan ik beter een Parrot laten installeren? Kan ik de telefoon laten verwijderen en functioneerd de telefoon als handsfree?

Ik hoop dat jullie wat antwoorden hebben.

Gr. Jeroen
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Navigatie Volvo of TomTom?

 · 
Posted: 23.05.2013 - 12:38  ·  #2
Het systeem werkt op zich super! Alleen het lezen van SMS-jes kun je bij de ingebouwde module vergeten. Daar maak je echt niks van! :lol: Verder vind ik het echt een super tof systeem! :love:

Groetjes,

Tristan

P.S. Graag even een voorstellingsrondje met eventueel foto's van de bolide. Daar worden wij blij van! O-)
Mau
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Amsterdam
Leeftijd: 45
Berichten: 118
Geregistreerd: 05 / 2013
Subject:

Re: Navigatie Volvo of TomTom?

 · 
Posted: 23.05.2013 - 12:59  ·  #3
Waarbij de titel van je bericht niet echt de inhoud dekt ;) Wilde je ook nog een vraag over Volvo navigatiesystemen stellen? Dan is het handig als je nog even aangeeft over welk type Volvo navigatiesysteem je welke vragen hebt.
typhoon
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 55
Berichten: 220
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: Navigatie Volvo of TomTom?

 · 
Posted: 23.05.2013 - 17:46  ·  #4
Quote door Mau

Waarbij de titel van je bericht niet echt de inhoud dekt ;) Wilde je ook nog een vraag over Volvo navigatiesystemen stellen? Dan is het handig als je nog even aangeeft over welk type Volvo navigatiesysteem je welke vragen hebt.


Inderdaad ;-) Zelf gebruik ik een TomTom, heb geen navigatiesysteem in mijn Volvo. Ziet er wel niet zo strak uit (tenzij je van veel schermpjes en kabel houdt), maar ben zeer tevreden (volgens mij gebruiksvriendelijker) en blijkbaar kan je ze nu kopen met levenslang gratis kaartupdates!
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39731
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Navigatie Volvo of TomTom?

 · 
Posted: 23.05.2013 - 19:42  ·  #5
Jeroen,

Welkom hier.
Houd er wel rekening mee dat je een oudere generatie kaart moet gebruiken.
Bij de moderne versies is de kans vrij groot dat het niet werkt.
Veel plezier met de S60.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0