niet goed...

 
 
 
 
 
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39734
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: niet goed...

 · 
Posted: 23.05.2013 - 21:19  ·  #46
Dan moet je dit wel vooraf al weten.
roland kosters
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Kaulille
Leeftijd: 55
Berichten: 285
Geregistreerd: 08 / 2011
Subject:

Re: niet goed...

 · 
Posted: 23.05.2013 - 22:35  ·  #47
Jep, Bigdog snapt het.

Maar het kan ook weer iets anders zijn. Ik sta nergens meer van te kijken.
Misschien Imitatie cat en roetfilter? wie zal het zeggen.

Op Volvo parts staat een Volvo embleem neem ik aan toch?


Tja, ik had het kunnen weten.

VOLVO => Vroeger Of Later Veel Onkosten

Groetjes
FUNK3
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Enschede
Berichten: 1555
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: niet goed...

 · 
Posted: 23.05.2013 - 23:01  ·  #48
Hoi Roland

Zit je topic te lezen en dacht stuur toch een reactie omdat ik het herken die ellende. Iedereen koopt een x een maandagmorgen auto ik heb dit ook gehad welliswaar niet met volvo. heeft meer dan 3500 euro gekost aan reparaties in 4 mnd tijd en heb hem 5 mnd gehad :( ...respect bij jou nog meer?
Ik had een slecht gevoel bij de auto omdat hij niet betrouwbaar meer was (ook gereviseerd 2x in de soep) en het luchtte zo op toen ik hem een trap had gegeven al kostte dat een hoop € als ik ze zie rijden vervloek ik ze nog steeds dus sorry dat ik het zeg en wil je niet ontmoedigen maar sommige auto's komt gewoon niet meer goed echte pechwagens en hoop echt dat hij straks weer kilometers voor je vreet.

Nou succes
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: niet goed...

 · 
Posted: 23.05.2013 - 23:46  ·  #49
Roland,

Vanavond een tijd op Skype met Hans (Bigdog) van gedachten gewisseld. En het ook nog even over jou en je wagen gehad. Eigenlijk zijn we hier met zijn allen verbijsterd over de manier waarop de service van dit bedrijf werkt. Dit slaat natuurlijk echt nergens op. Door injectoren te laten zitten terwijl de auto letterlijk op olie heeft gelopen is vragen om problemen! Nu zit je alweer een tijd met deze problemen en wie zegt dat dit niet weer tot inwendige schade heeft geleidt!? En jij door hun niet volledige revisie maar de cradit card blijven trekken! Dit kan toch niet? :( Ik heb tegen Hans gezegd dat we misschien als forum maar eens een vuist moeten maken tegen dit bedrijf. En er samen met jou naartoe gaan! En echt verhaal halen. Hier kunnen ze toch niet mee wegkomen? :'( Ik zou hier graag eens met jou over van gedachten wisselen. Eventueel met Hans erbij via Skype of gewoon weg eens bellen. Als hiervoor nodig is om dat revisiebedrijf eens wakker te schudden denk ik dat je werkelijk veel mensen hier op het forum kunt bewegen. Mij in ieder geval wel! Want Roland, ik mag je heel graag en wil dat jij binnen afzienbare tijd kunt genieten van die auto. Desnoods reviseren ze hem nog maar eens. Geheel op eigen kosten uiteraard! Dit verdien jij niet man! En ik denk dat er veel mensen zijn die dat bedrijf eens willen spreken. Dit is echt niet normaal! Heb jij Skype?

Groetjes en veel sterkte,

Tristan
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39734
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: niet goed...

 · 
Posted: 24.05.2013 - 18:29  ·  #50
Lijkt mij dat je op een gegeven moment moedeloos van wordt.
En de service van het revisie bedrijf draagt ook niet echt bij aan een positieve stemming.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: niet goed...

 · 
Posted: 24.05.2013 - 19:02  ·  #51
Nee daarom dat ik zeg dat we misschien maar eens een gezamenlijke vuist moeten maken! Dit is echt te bizar voor woorden! :sick: :devil: :devil:
roland kosters
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Kaulille
Leeftijd: 55
Berichten: 285
Geregistreerd: 08 / 2011
Subject:

Re: niet goed...

 · 
Posted: 25.05.2013 - 01:14  ·  #52
dank u dank u.

Nu de lambda sonde is vervangen lijkt het of de oude gesjipte V70 terug is!
Dank aan Kees van AALST WAALRESE MOTORENREVISIE.
Die gast heeft er echt verstand van.

Mannessen, daar ga ik maandag ochtend naar toe om de injectoren te laten testen.
Service is niet slecht, maar ze werken om geld te verdienen. Natuurlijk.

Komt goed.

Funk3, klopt helemaal. Nu is de airco aan de beurt...
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: niet goed...

 · 
Posted: 25.05.2013 - 01:59  ·  #53
Werken om geld te verdienen is 1 maar de auto met nieuwe mankementen terugbrengen is 2. Ik hoop echt dat het nu "still goïng strong" is maar ik heb geen goed geloof meer bij Mannessen. Dus ik volg je op de voet Roland! En anders is de eerder genoemde optie misschien wel een goede. Ze hebben jou immers genoeg centen uit de knip ontnomen.... Die auto heeft daarna nog nooit langer dan een maand goed gelopen. Dus ja... frustratie van jouw kant is meer dan terecht maar je moet ook niet door zo een bedrijf over je heen laten lopen. ;)

Bij de volgende Stammtisch ben je hoop ik wel van de partij?? Ik zou het super leuk vinden en meer mensen binnen dit forum!

Nu echt slapen want morgen staat er een leuke dag op stapel. ;) Dit getikt vanaf de mobiele telefoon... Ja, het wordt nog eens wat! O-) :love:

Groetjes,

Tristan
roland kosters
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Kaulille
Leeftijd: 55
Berichten: 285
Geregistreerd: 08 / 2011
Subject:

Re: niet goed...

 · 
Posted: 27.05.2013 - 21:56  ·  #54
Vandaag weer de dag doorgebracht bij Mannessen.

De eigenaar, Henk Mannessen, is een zeer geschikte man.
Nu zijn eerst mijn injectoren getest.
Ik vertelde wat AWRevisie, Kees, vermoede.
Dus dat de injectoren niet juist ingeprogrammeerd zijn.

Monteur is naar de Volvo dealer in Zeist gereden en daar samen verder gezocht.
En idd, injectoren ingeprogrammeerd en de drukken een beetje afgeregeld.
Luchtinlaat is dichtgekoold. Dit geeft wel aan hoe beroerd mijn superwagen zich gevoeld heeft.
Het lag dus niet aan mij dat ik me niet lekker voelde in de wagen.

Nu op de terugweg liep de boel veel zuiniger. 6,2 bij 120 km/uur.
Het is nog niet optimaal, want na 100 km begon ze weer te regenereren.
Maar ik kan in elk geval weer 120 rijden.
Het deeltjes filter is een ronde pot. Er staat geen Volvo embleem op.
Daar ben ik niet blij mee. Komt van Burley af. Dat vind ik jammer.

Even zo testen en dan de wagen nog een keer onder handen laten nemen.

Henk Mannessen wil dat ik tevreden ben na de reparatie.
Hij heeft beloofd dat de garantie termijn van een jaar opnieuw ingaat als de problemen zijn opgelost. Hij vind het echt vervelend dat ik zo vaak ben moeten terugkomen met alle ellende die er bij komt kijken. De receptie medewerker die mij telkens te woord stond is te zakelijk.
Dat is jammer want daardoor ben of was ik zo ontevreden dat ik eigenlijk niet meer terug wilde voor garantie.

Er is goede hoop.

Mensen met V70's waarvan de uitlaatgassen stinken, dit hoeft niet! Het kan opgelost worden.

Ik zie licht aan het einde van de tunnel!
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39734
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: niet goed...

 · 
Posted: 27.05.2013 - 22:15  ·  #55
Quote door roland kosters

Ik zie licht aan het einde van de tunnel!


Nou, dat zou erg fijn zijn Roland.
Na zoveel pech mag je ook wel eens geluk hebben.
Ik duim alvast voor jou. ;-)
FUNK3
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Enschede
Berichten: 1555
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: niet goed...

 · 
Posted: 27.05.2013 - 22:18  ·  #56
Is een roetfilter van Volvo van de sloop een uitkomst misschien?
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: niet goed...

 · 
Posted: 27.05.2013 - 23:50  ·  #57
Roland,

Sorry maar was even jouw PM vergeten. Dit kwam doordat we die meeting hadden zaterdag. Ik ga jou morgen een uitgebreide PM terugsturen. En wat betreft jouw auto.... Ik hoop echt dat je al die ellende nu achter je kunt laten! Dit is niet Volvo-eigen maar zwaar verkeerd als je dit overkomt.
Me PM-en man! Dat lijkt me sowieso al erg gezellig! :D

Groet,

Tristan
 
Selected quotes for multi-quoting:   0