Gisteren m'n T5 uit Duitsland gehaald. Een superfijne rit van meer dan 400km gemaakt. Wàt een auto!
Bij de testrit niet op de 'gadgets' gelet: hij heeft geen navigatie noch Bluetooth (voor muziek). Is niet héél belangrijk.maar mocht ik dit toch willen: wat is de beste aanpak: een goede 2ehandse set laten inbouwen of iets aftermarket?
Ik post zo wat foto's
Bij de testrit niet op de 'gadgets' gelet: hij heeft geen navigatie noch Bluetooth (voor muziek). Is niet héél belangrijk.maar mocht ik dit toch willen: wat is de beste aanpak: een goede 2ehandse set laten inbouwen of iets aftermarket?
Ik post zo wat foto's
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
en, moeilijk te zien maar volgens mij heb je nu een 5 inch scherm, dat moet eerst aangepast worden naar 7 inch, kunnen zij vast ook voor je regelen). En de versie van SwedeSolutions geeft ook de info van de klimaatregeling weer op het CarPlay scherm, ik betwijfel of de Ali versies dat ook doen. Reken voor het gemak op een totaalbedrag van 1000 euro, los van de aanpassing van scherm van 5 naar 7 inch. Veel goedkoper zal het niet zijn.