Vandaag mijn linkerachterlichten vervangen omdat ik steeds de melding krijg dat er iets is met mijn lampen en zodra ik rem dat ik mijn remlichten moet controleren. Dit was het laatste wat ik kan doen na het vervangen van het grote relais achter in de zekeringsbak , alle lampen vervangen, ze3keringen gecontroleerd en koppeling en rem schakelaar vervangen. Ik heb ook nog de stekker van de trekhaak los gehad want daar las ik wat over maar helaas, de meldingen blijven en het oranje driehoekje blijft mij vergezellen op alle korte en lange ritten, c'est ca!
Heeft iemand hier nog ideeën over? Volgens een garage (voormalig Volvo Service Hardenberg waar ik mijn dynamo heb laten vervangen) zit de storing linksachter, er komt geen melding in Vida en de bewuste lichten branden gewoon zoals het hoort.
Ben benieuwd want ik zit er al mee te stoeien vanaf september.....
Heeft iemand hier nog ideeën over? Volgens een garage (voormalig Volvo Service Hardenberg waar ik mijn dynamo heb laten vervangen) zit de storing linksachter, er komt geen melding in Vida en de bewuste lichten branden gewoon zoals het hoort.
Ben benieuwd want ik zit er al mee te stoeien vanaf september.....