ik weet dat ik mij nog moet voorstellen als lid, maar sommigen onder jullie kennen mij nog van het 850 forum.
ik zit met het volgende wrang gevoel.
afgelopen week ben ik in panne gevallen met mijn S80, 2.0L ford motor, handgeschakeld, modeljaar 2009, B4204S3 op LPG.
op een bepaald moment had ik geen druk meer op het ontkoppelingspedaal en kon ik dus ook niet meer schakelen.
voor mij is de diagnose vrij duidelijk: de hydraulische ontkoppelingspomp is defect.
omdat ik thuis zelf niet aan auto's kan knutselen is de auto naar mjn dealer gebracht.
diagnose : ontkoppelingspomp defect, de versnellingsbak moet gedemonteerd worden en de koppeling moet helemaal vervangen worden.
ik dacht dat de ontkoppelingspomp OP de versnellingsbak gemonteerd zat?
heeft iemand een tekening van de versnellingsbak, of kan iemand mij uitleggen hoe die koppeling dan werkt?
ik zit met het volgende wrang gevoel.
afgelopen week ben ik in panne gevallen met mijn S80, 2.0L ford motor, handgeschakeld, modeljaar 2009, B4204S3 op LPG.
op een bepaald moment had ik geen druk meer op het ontkoppelingspedaal en kon ik dus ook niet meer schakelen.
voor mij is de diagnose vrij duidelijk: de hydraulische ontkoppelingspomp is defect.
omdat ik thuis zelf niet aan auto's kan knutselen is de auto naar mjn dealer gebracht.
diagnose : ontkoppelingspomp defect, de versnellingsbak moet gedemonteerd worden en de koppeling moet helemaal vervangen worden.
ik dacht dat de ontkoppelingspomp OP de versnellingsbak gemonteerd zat?
heeft iemand een tekening van de versnellingsbak, of kan iemand mij uitleggen hoe die koppeling dan werkt?