Ontluchtings brandstof tank

Ontluchting V70 D5

 
 
 
 
 
Fred V70D5
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 6
Geregistreerd: 04 / 2015
Subject:

Ontluchtings brandstof tank

 · 
Posted: 13.04.2015 - 19:47  ·  #1
Sinds een week heb ik problemen met tanken! Na korte tijd slaat de brandstof terug en slaat de handel van de brandstof vulsysteem af! Vandaag om 40 liter te tanken, ruim 20 minuten bezig geweest! Wie iemand hier raad mee?
Dank alvast
Fred van Dulst
GRUNNS60
Erelid
Avatar
Geslacht:
Locatie: idbv Appingedam
Leeftijd: 62
Berichten: 5831
Geregistreerd: 07 / 2014
Subject:

Re: Ontluchtings brandstof tank

 · 
Posted: 13.04.2015 - 21:19  ·  #2
ontluchtingsdeel is het probleem waarschijnlijk. maar ja waar zit t dan? even het schema:
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Fred V70D5
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 6
Geregistreerd: 04 / 2015
Subject:

Re: Ontluchtings brandstof tank

 · 
Posted: 17.04.2015 - 11:28  ·  #3
Bedankt Grunn60
Ik bekijk het schema, maar daar alleen de hardware rondom de tank op ontdekken en niet het ontluchtingsdeel incl. koolstoffilter! Heb je dat dan wel?
Groetjes
Fred
GRUNNS60
Erelid
Avatar
Geslacht:
Locatie: idbv Appingedam
Leeftijd: 62
Berichten: 5831
Geregistreerd: 07 / 2014
Subject:

Re: Ontluchtings brandstof tank

 · 
Posted: 17.04.2015 - 12:34  ·  #4
ik kan nergens in Vida en verwijzing vinden naar ontluchting met een koolstoffilter. als daar een koolstoffilter zit zou ik ook verwachten dat deze als vervangingsonderdeel aangeboden wordt op onderdelen sites. ik heb m nog niet gevonden, maar als je een verwijzing hebt, kan ik verder zoeken. kan dan in Vida op onderdeelnummer zoeken. tot nu toe zie ik alleen naast de vulpijp een extra slang die volgens mij de luchtafvoer vanuit de tank verzorgt. deze komt waarschijnlijk ergens boven bij de vulpijp uit. ^_^
socrates
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 32
Geregistreerd: 06 / 2014
Subject:

Re: Ontluchtings brandstof tank

 · 
Posted: 17.04.2015 - 13:27  ·  #5
Volgens mij heb ik in de handleiding (dus niet vida) gelezen dat je met een eenvoudige handeling de tank (als je hem bijvoorbeeld leeg rijdt) kan ontluchten.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0