originele carkit Volvo 2001 V70 2.4T

originele carkit

 
 
 
 
 
rdehaan
 
Avatar
 
Subject:

originele carkit Volvo 2001 V70 2.4T

 · 
Posted: 09.04.2012 - 10:44  ·  #1
Help, ben sinds 2 weken in bezit van een volvo V70 cross country pracht auto. Nu krijg ik alleen de carkit niet aan de gang. Diverse kaarten geprobeerd, vodavoon,KPN, Telfort aleen kreeg geen verbinding. Carkit accepteert wel de simkaart maar zie geen bereik ( antenne zonder streepjes ). Stekkers en verbindingen gecontroleerd zijn prima. ( heb wel een keer de antenne met streepje gezien alleen de provider klopte niet, misschien kan ik maar een provider gebruiken )
Auto komt wel uit Duitsland geïmporteerd.

Wie weet hier een oplossing voor? Voordat ik ik naar de dealer ga

Wie heeft ook al de carkit omgebouwd naar bluetooth met gebruik van originele mic, en luidspreker?
hoepel
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Scherpenzeel GLD
Leeftijd: 36
Homepage: mjhoepeltransport.…
Berichten: 720
Geregistreerd: 10 / 2011
Subject:

Re: originele carkit Volvo 2001 V70 2.4T

 · 
Posted: 10.04.2012 - 21:45  ·  #2
Quote door rdehaan

Help, ben sinds 2 weken in bezit van een volvo V70 cross country pracht auto. Nu krijg ik alleen de carkit niet aan de gang. Diverse kaarten geprobeerd, vodavoon,KPN, Telfort aleen kreeg geen verbinding. Carkit accepteert wel de simkaart maar zie geen bereik ( antenne zonder streepjes ). Stekkers en verbindingen gecontroleerd zijn prima. ( heb wel een keer de antenne met streepje gezien alleen de provider klopte niet, misschien kan ik maar een provider gebruiken )
Auto komt wel uit Duitsland geïmporteerd.

Wie weet hier een oplossing voor? Voordat ik ik naar de dealer ga

Wie heeft ook al de carkit omgebouwd naar bluetooth met gebruik van originele mic, en luidspreker?


Hallo welkom hier!!

We stellen hier op het forum op prijs al je jezelf en je auto ff voorstelt met eventueel een fototje.

Maar dan je vraag voor zover ik weet (ik heb zelf ook standaard ingebouwd carkit) doet de normale sim kaart van KPN het wel. Ik heb hier geen problemen mee. Ik heb zelf ingesteld met een normale (mob)telefoon dat je geen pincode hoeft in te voeren. Misschien dat dat het probleem wel is..

Succes
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dordrecht (Zuid - Holland)
Leeftijd: 38
Homepage: marinetraffic.com/…
Berichten: 3171
Geregistreerd: 03 / 2012
Subject:

Re: originele carkit Volvo 2001 V70 2.4T

 · 
Posted: 11.04.2012 - 07:15  ·  #3
Ik zou gewoon even langs de dealer gaan en de software na laten kijken mischien kunnen ze het aanpassen.

En welkom op het forum! mischien leuk om je eigen even voor te stellen met je auto, en foto's zijn we ook gek op hier.
rdehaan
 
Avatar
 
Subject:

Re: originele carkit Volvo 2001 V70 2.4T

 · 
Posted: 11.04.2012 - 18:59  ·  #4
Foto toegevoegd, sim code is niet het probleem deze kun je gewoon via het menu instellen en wijz.
hoepel
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Scherpenzeel GLD
Leeftijd: 36
Homepage: mjhoepeltransport.…
Berichten: 720
Geregistreerd: 10 / 2011
Subject:

Re: originele carkit Volvo 2001 V70 2.4T

 · 
Posted: 11.04.2012 - 22:00  ·  #5
oei dan heb ik ook geen idee. was maar een tip..

succes
JWP V70
 
Avatar
 
Subject:

Re: originele carkit Volvo 2001 V70 2.4T

 · 
Posted: 25.04.2012 - 09:09  ·  #6
Ik heb zelf de telefoonunit naast de radio verwijderd en vervangen door een bakje. Ook die handset onder de armsteun weggehaald, heb nooit het nut ervan gezien neemt alleen een heleboel ruimte in beslag. Met de bleutooth telefoons van tegenwoordig kunnen deze telefoonunits niks worden. Bij de Volvodealer nagevraagd en er is geen adapter oid voor te krijgen. Dus kortste klap er uit met die troep. Heb er zelf een parrot MKi 9200, met usb en ipod aansluiting, voor terug gezet. Werkt perfect en super tevreden.
Succes!! :-)
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: originele carkit Volvo 2001 V70 2.4T

 · 
Posted: 25.04.2012 - 17:26  ·  #7
Quote door rdehaan

Foto toegevoegd, sim code is niet het probleem deze kun je gewoon via het menu instellen en wijz.


Kennelijk mis ik iets.....
BlackSaphire 2.5T heeft hier wel een punt, ik heb hetzelfde gedaan en ik kan je melden, het werkt naar volle tevredenheid ( incl. Voicedialing ).
Succes.
rdehaan
 
Avatar
 
Subject:

Re: originele carkit Volvo 2001 V70 2.4T

 · 
Posted: 01.05.2012 - 21:21  ·  #8
Geconstanteerd dat de Unit stuk is andere besteld via internet sloop, gisteren geplaats en ja het werkt heb bereik en kan bellen alleen nu het volgende probleem ik hoor niks en de andere kant ook niet. Nog iemand ideeen.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: originele carkit Volvo 2001 V70 2.4T

 · 
Posted: 01.05.2012 - 21:28  ·  #9
Quote door rdehaan

Geconstanteerd dat de Unit stuk is andere besteld via internet sloop, gisteren geplaats en ja het werkt heb bereik en kan bellen alleen nu het volgende probleem ik hoor niks en de andere kant ook niet. Nog iemand ideeen.


Software aanpassen aan de nieuwe module ?
johannes
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Arnhem
Berichten: 48
Geregistreerd: 05 / 2011
Subject:

Re: originele carkit Volvo 2001 V70 2.4T

 · 
Posted: 08.11.2012 - 22:23  ·  #10
moet die unit niet worden opgenomen in het canbus netwerk?
Kan iemand met verstand dit bevestigen of ontkennen?
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: originele carkit Volvo 2001 V70 2.4T

 · 
Posted: 09.11.2012 - 18:19  ·  #11
Bij mijn weten, ja.
Een module met een ander onderdeelnummer heeft dan ook andere software nodig, mits het daat compatibel mee is.
mmi
 
Avatar
 
Subject:

Re: originele carkit Volvo 2001 V70 2.4T

 · 
Posted: 01.12.2012 - 17:57  ·  #12
Is wel jammer, wie o wie heeft een oplossing voor een ombouw van de originele carkit.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0