Parrot CK3100

chriz

Subject:

Parrot CK3100

· 
Posted: 14.12.2008 - 14:47  ·  #1
Onlangs een bluetooth parrot kitje gekregen.
Weet iemand toevallig of je bij het aansluiten zo'n speciale verloop kabel van en naar iso nodig hebt? Tips bij het aansluiten ook altijd welkom.
Voor de volledigheid .. er zit nu nog een oude nokia carkit in, maar deze gaat er dus uit.

Alvast bedankt!
me
Administrator
Geslacht:
Leeftijd: 39
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

Re: Parrot CK3100

· 
Posted: 14.12.2008 - 16:29  ·  #2
De grote hamvraag is of je een volvo radio hebt of een "standaard radio".

Voor zover ik weet is het namelijk zo dat je parrot carkits aan moet sluiten op ISO stekkers. Een volvo radio heeft geen ISO stekkers maar volvo aansluitingen. Er zijn wel adapters van volvo aansluiting naar ISO maar je zult ook een adapter terug moeten hebben van ISO naar volvo dan...

Dan krijg je dus volvo --> ISO --> Carkit --> volvo

Misschien is er ook een andere optie voor, dat durf ik niet te zeggen maar je zult toch de parrot op de speakers van je auto moeten aansluiten...

Succes!
chriz

Subject:

· 
Posted: 14.12.2008 - 17:10  ·  #3
De radio die erin zit dat is een uhmmm HU1205. Een met zo'n groot display en Rti pijl navigatie in. Had er al even achter gekeken maar er zitten geen standaard ISO stekkers aan. Dus denk idd dat het VOLVO - ISO - Carkit - VOLVO word.

iig alvast bedankt :)
me
Administrator
Geslacht:
Leeftijd: 39
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 14.12.2008 - 18:14  ·  #4
Succes dan en laat even weten of je de stekkers hebt kunnen vinden, ben vooral benieuwd nar de stekker van de carkit naar volvo aansluiting toe!
klokkie

Subject:

· 
Posted: 10.01.2009 - 17:14  ·  #5
Hallo, heb een parrot 3100 op mijn hu 603 zitten. Even een verloop halen tussen je parrot en je hu radio. Zijn o.a. te krijgen bij automat. Werkt perfect.
Als je parrot tweedehands is en misschien oudere software heeft, kun je online een gratis programma downloaden en de nieuwste software. Kun je met je laptop ( uiteraard via bluetooth) je parrot helemaal updaten. Is vrij simpel uit te voeren.

Link van de site:

http://www.parrot.com/usa/support/downloads

Succes.
VolVO5

Subject:

· 
Posted: 18.12.2010 - 17:41  ·  #6
Weet Iemand misschien, hoe sluit ik een parrot ck3100 aan op een volvo radio CT 503? Welke ISO stekker/adapter heb ik nodig?

Selected quotes for multi-quoting:   0