Parrot Unika interface

 
 
 
 
 
fox-79
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Waddinxveen
Leeftijd: 44
Berichten: 29
Geregistreerd: 01 / 2011
Subject:

Parrot Unika interface

 · 
Posted: 09.02.2011 - 09:13  ·  #1
Hallo allemaal,

Eerst maar even voorstellen, ik ben Patrick, 31 jaar, systeembeheerder in de regio Zuid Holland.

Ik ben van plan een V70 (diesel) uit ongeveer 2006/2007 aan te schaffen.

Ik heb een v70 op het oog waar een volvo carkit in zit. Aangezien ik nu ook een duo-sim carkit heb weet ik al hoe dit werk, NIET namelijk, als je vergeet je telefoon uit te zetten als je in de auto stap, is het altijd weer een verrassing welke telefoon er af gaat, en als je dan uit de auto stapt ben je vaak helemaal niet bereikbaar.

Graag wil ik daar dus een Paroot mki 9100 carkit in, en als het even kan met de Unika interface, zodat ik de stuurbediening van de orginele telefoon unit kan blijven gebruiken.

Mijn vragen zijn dus :
1. Weet iemand of de telefoon unit (toetsenblokje) zonder problemen verwijderd kan worden.
2. Heeft iemand ervaring met de Unika interface van Parrot in combinatie met de V70 stuurbediening ?
Schef
 
Avatar
 
Subject:

Re: Parrot Unika interface

 · 
Posted: 27.04.2012 - 21:57  ·  #2
Ik zit nu in dezelfde situatie. Ben je al wat wijzer geworden?
JWP V70
 
Avatar
 
Subject:

Re: Parrot Unika interface

 · 
Posted: 27.04.2012 - 22:39  ·  #3
Hallo Patrick,

Ik heb zelf de telefoonunit ook verwijderd en vervangen voor een bakje omdat ik met hetzelfde probleem zat. Ook de hoorn onder de armsteun weggehaald, weer meer opbergruimte!! Ik heb er een Parrot MKI 9200 voor teruggeplaatst. Werkt super zeer tevreden. Met de interface heb ik geen ervaring, maar hoor wisselende geluiden. Voor mij geen toegevoegde waarde.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39723
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Parrot Unika interface

 · 
Posted: 28.04.2012 - 12:49  ·  #4
Quote door BlackSaphire 2.5T

Voor mij geen toegevoegde waarde.


Inderdaad, met een moderne telefoon heb je Voice daling.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0