PHM XC70 P2 2006

Hoorn volume laag -> Draaiknop zijkant op zijn hoogst

 
 
 
 
 
MQ9
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 50
Berichten: 182
Geregistreerd: 12 / 2019
Subject:

PHM XC70 P2 2006

 · 
Posted: 27.02.2020 - 09:19  ·  #1
Goedemorgen allen,

In mijn XC70 zit de originele Volvo telefoonmodule, en die werkt prima zij het dat het volume op de hoorn in de middenconsole erg laag is terwijl de draaiknop aan de zijkant helemaal omhoog gedraaid is.

Is er ergens anders nog een setting die daar invloed op kan hebben?

Tijn
Bolbo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Spanje (Oviedo)
Berichten: 4093
Geregistreerd: 09 / 2016
Subject:

Re: PHM XC70 P2 2006

 · 
Posted: 27.02.2020 - 11:26  ·  #2
Tijdens een telefoongesprek kan je het volume regelen met het volume van de radio (bedoel je dat met draaiknop aan de zijkant?), en knoppen op het stuur. Wellicht dat daar iets mis zit.
Ik had de hoorn in de middenconsole weggehaald, gebruikte ik toch nooit. Geeft wel een foutmelding in vida (maar niet op het dashboard) en heeft verder geen enkele invloed op het functioneren van de handsfree. Dus wellicht kan je dat ook proberen.
De hoorn in de middenconsole is alleen nuttig als iemand via de autotelefoon een gesprek wil voeren dat de rest van de auto niet mag horen... lijkt mij niet veel voorkomen tegenwoordig (dan bel je met je eigen mobiel?)
MQ9
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 50
Berichten: 182
Geregistreerd: 12 / 2019
Subject:

Re: PHM XC70 P2 2006

 · 
Posted: 27.02.2020 - 13:05  ·  #3
Hi Bolbo,

Dank voor de tip, ga ik zo eens proberen. Klopt inderdaad dat het niet vaak voorkomt dat ik dat ding moet gebruiken, als het dan nodig is wil ik wel dat ie het doet op de manier zoals ik dat verwacht. Is een beetje een afwijking van me :) .

Tijn
 
Selected quotes for multi-quoting:   0