Pioneer met stuurwielbediening!

Kan dus wel!

 
 
 
 
 
Michel van Eunen
 
Avatar
 
Subject:

Pioneer met stuurwielbediening!

 · 
Posted: 26.06.2012 - 19:02  ·  #1
Vrienden van het forum,

Enige tijd geleden heb ik een S60 aangeschaft. Zonder Navigatie, want ik wilde graag een Pioneer. Al snel kwam ik tot mijn schrik tot de ontdekking dat mijn stuurwiel bediening het niet meer zou doen. Meerdere topic zijn hier inmiddels over geschrven op diverse fora. Op zich viel hier mee te leven. Later hoorde ik dat m'n parkeersensoren het ook niet meer zouden doen. Dat was minder, veel minder. Jammer maar helaas, zag ik mezelf al met een TomTom tegen het raam geplakt de komende jaren over de wegen gaan.

Na een lange speurtocht van niet opgeven en door blijven zoeken ben ik na enkele weken bij ASD in Maarssen terecht gekomen. Zie het filmpje voor het resultaat! Graag zou ik tegen iedereen willen zeggen die eventueel door een van deze twee hekele punten, of door beide, af ziet van een andere NAVI, klop eens aan bij ASD, zij kunnen je zeker helpen! En voor iedereen die zegt dat het niet kan, aanschouw, met behoud van parkeersensoren en stuurwielbediening!!!

Mvg,
Michel van Eunen.

Filmpje!
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dordrecht (Zuid - Holland)
Leeftijd: 38
Homepage: marinetraffic.com/…
Berichten: 3171
Geregistreerd: 03 / 2012
Subject:

Re: Pioneer met stuurwielbediening!

 · 
Posted: 26.06.2012 - 19:30  ·  #2
Ziet er goed uit!
freek-t
 
Avatar
 
Subject:

Re: Pioneer met stuurwielbediening!

 · 
Posted: 26.06.2012 - 19:37  ·  #3
NICE! Ben me ook aan het oriënteren op een andere radio. Mag ik vragen wat je kwijt was?
Michel van Eunen
 
Avatar
 
Subject:

Re: Pioneer met stuurwielbediening!

 · 
Posted: 26.06.2012 - 20:00  ·  #4
Het ligt er natuurlijk aan welke HU je neemt. Dat bepaald de aanschafprijs en wat er voor nodig is om hem in te bouwen. Denk dat je gewoon ff een offerte op moet vragen als je weet wat je hebben wilt. Voor zover ik weet zijn die jongens van ASD (is dit reclame?!) als enige in staat je stuurwiel bediening en parkerrsensoren te laten werken...
freek-t
 
Avatar
 
Subject:

Re: Pioneer met stuurwielbediening!

 · 
Posted: 26.06.2012 - 20:06  ·  #5
Nou, ik was eigenlijk op zoek naar zoiets wat jij hebt....
wouters60
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Groningen
Leeftijd: 36
Berichten: 24
Geregistreerd: 03 / 2010
Subject:

Re: Pioneer met stuurwielbediening!

 · 
Posted: 26.06.2012 - 20:49  ·  #6
Interessant! ik heb zelf een Kenwood 9240-BT en hiermee werkt de stuurbediening ook niet meer. (Zie dit topic: Linkje naar mijn topic over de Kenwood ) Heeft deze firma dit opgelost d.m.v een interface tussen de radio en de stuurbediening? De achteruitrijsensoren werkten ook niet meer maar dit heb ik opgelost door een subtiele achteruitrijcamera te plaatsen :D welke wordt weergegeven op de radio zodra ik de R selecteer.
Michel van Eunen
 
Avatar
 
Subject:

Re: Pioneer met stuurwielbediening!

 · 
Posted: 26.06.2012 - 22:21  ·  #7
@wouters60
Dit hebben ze inderdaad met een of andere interface opgelost. Voor zowel de parkeer sensoren als de stuurwiel bediening!
wouters60
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Groningen
Leeftijd: 36
Berichten: 24
Geregistreerd: 03 / 2010
Subject:

Re: Pioneer met stuurwielbediening!

 · 
Posted: 26.06.2012 - 22:30  ·  #8
Quote door Michel van Eunen

@wouters60
Dit hebben ze inderdaad met een of andere interface opgelost. Voor zowel de parkeer sensoren als de stuurwiel bediening!
:D

Oké bedankt! Maar eens even contact opnemen met deze firma :D
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39723
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Pioneer met stuurwielbediening!

 · 
Posted: 27.06.2012 - 22:07  ·  #9
Quote door Michel van Eunen

Vrienden van het forum,

Enige tijd geleden heb ik een S60 aangeschaft. Zonder Navigatie, want ik wilde graag een Pioneer. Al snel kwam ik tot mijn schrik tot de ontdekking dat mijn stuurwiel bediening het niet meer zou doen. Meerdere topic zijn hier inmiddels over geschrven op diverse fora. Op zich viel hier mee te leven. Later hoorde ik dat m'n parkeersensoren het ook niet meer zouden doen. Dat was minder, veel minder. Jammer maar helaas, zag ik mezelf al met een TomTom tegen het raam geplakt de komende jaren over de wegen gaan.

Na een lange speurtocht van niet opgeven en door blijven zoeken ben ik na enkele weken bij ASD in Maarssen terecht gekomen. Zie het filmpje voor het resultaat! Graag zou ik tegen iedereen willen zeggen die eventueel door een van deze twee hekele punten, of door beide, af ziet van een andere NAVI, klop eens aan bij ASD, zij kunnen je zeker helpen! En voor iedereen die zegt dat het niet kan, aanschouw, met behoud van parkeersensoren en stuurwielbediening!!!

Mvg,
Michel van Eunen.

Filmpje!


Kijk, dat is nou info waar we wat aan.
Top. ;-)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0