Plek om te sleutelen en meer

erikgijs
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Plek om te sleutelen en meer

· 
Posted: Gisteren om 22:31  ·  #1
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een plek in de regio Gelderland (Maas&Waal) waar ik aan mijn Volvo kan sleutelen. Op dit moment heb ik zelf geen ruimte (zoals een garage of oprit), maar ik wil wél graag zelf aan de slag met onderhoud en basisreparaties.

Mijn doel is vooral om te leren sleutelen. Ik heb nog niet veel ervaring, maar ik ben gemotiveerd en wil er echt tijd in steken. Daarom zou het ook fijn zijn als er iemand is die het leuk vindt om af en toe mee te kijken of wat uitleg te geven. Op YouTube is veel te vinden, en daar zal ik ook zeker kijken. Maar ik zou het ook leuk vinden om zo met anderen in gesprek te komen.

Heb je zelf een plek waar ik (af en toe) gebruik van zou mogen maken, sleutel je samen met anderen, of weet je een goede doe-het-zelf garage in de buurt? Dan hoor ik dat heel graag. Daarnaast hoor ik ook graag wat jullie eigen ervaringen hiermee zijn en hoe jullie dit zijn aangevlogen!

Alvast bedankt!

Groet,

Erik
Jeroen
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 39
Homepage: o550.nl
Subject:

Re: Plek om te sleutelen en meer

· 
Posted: Vandaag om 11:21  ·  #2
Helaas te ver weg anders had ik je kunnen helpen met sleutelen.
Ik ben er op die manier ook ingerold bij GrunnS60. Ruimte, brug, speciaal gereedschap en vooral hulp.

We begonnen met een simpele oliewissel. Keertje een motorsteun, draagarm, remmen, veerpoten. Altijd met hulp. Later vroeg ik of de brug vrij was, dan kon ik mijn gang gaan.
Frank bedankt daarvoor!

Vorig jaar de complete motor gewisseld, paar keer hulp gehad maar meeste wel alleen.

Hoop voor je dat er zo iemand in jouw omgeving is :)
Bolbo
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: Vandaag om 14:09  ·  #3