Poetsbedrijf gezocht omgeving Haarlem

 
 
 
 
 
LB
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 8
Geregistreerd: 02 / 2014
Subject:

Poetsbedrijf gezocht omgeving Haarlem

 · 
Posted: 19.02.2014 - 21:34  ·  #1
Mijn Volvo V70 classic is toe aan een grote poetsbeurt. Van binnen en van buiten wil ik 'em helemaal in orde krijgen. Ik heb hem in Oktober gekocht in Dld en inmiddels laten nakijken en onderhouden door Nordicar. Alles loopt weer op rolletjes. Maar de vorige eigenaar was een fanatiek roker. Zonder daar iets aan te doen is die lucht als vanzelf in rook opgegaan. Desondanks wil ik het interieur eens goed onder handen laten nemen. Ook het exterieur wil ik dan laten doen.

Heb inmiddels het hele poetsforum doorgespit:-) en ben M&R Cleaning tegen gekomen. Maar Berkel is voor mij (Haarlem) wel erg uit de buurt. Ik zie de poetsprijzen hier voor in-en exterieur liggen rond de 350 ex BTW. Ook lees ik diverse tips dat het lederen interieur toch weer helemaal mooi te maken is. Dat sort berichten is erg leuk om te lezen. Maar ik moet direct bekennen dat ik het beste voor heb met mijn Volvo maar zelf de tijd niet wil vrij maken om te gaan poetsen. Maar ik vind het wel belangrijk dat mijn auto in topconditie blijft.

Heeft iemand tips van goede poetsbedrijven in de omgeving van Haarlem? Dank voor jullie reacties.

Bart.
OttoV
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dubbeldam
Leeftijd: 37
Berichten: 1760
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: Poetsbedrijf gezocht omgeving Haarlem

 · 
Posted: 19.02.2014 - 22:10  ·  #2
Wat je kunt doen is je aanmelden op het forum van Carclean.nl Er zitten door het hele land best wat hobbyisten die je hier graag bij helpen, grote kans dat je dan behoorlijk goedkoper uit bent.
StefanCJ
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Utrecht
Berichten: 310
Geregistreerd: 11 / 2013
Subject:

Re: Poetsbedrijf gezocht omgeving Haarlem

 · 
Posted: 19.02.2014 - 22:17  ·  #3
Op het 850 forum zit ook een erg goede jeugdige poetser, bij interesse moet je me even pben.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39719
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Poetsbedrijf gezocht omgeving Haarlem

 · 
Posted: 19.02.2014 - 22:25  ·  #4
Bedoel je Koen (de poetskampioen) ?
Inderdaad jeugdig, maar zijn auto glimt er hard, zowel van binnen als van buiten.
Dat was geen half werk.

The Volvoboy
LB
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 8
Geregistreerd: 02 / 2014
Subject:

LB

 · 
Posted: 19.02.2014 - 22:30  ·  #5
Dank voor deze tips. Hopelijk ga ik iemand vinden die mijn Volvo wil poetsen.
J.W.
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Krimpen aan de Lek
Leeftijd: 45
Berichten: 431
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Poetsbedrijf gezocht omgeving Haarlem

 · 
Posted: 19.02.2014 - 23:24  ·  #6
Ik heb wel n goed adres in de buurt van rotterdam. Niet echt in de buurt. Maar dit bedrijf heeft onze polo dmv ozon de rook lucht verwijderd, het interieur gereinigd, motorruimte, buitenkant gepoetst (90% van alle krasjes eruit en steenslag weggewerkt), en een waxoil behandeling gedaan voor 250,-
OttoV
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dubbeldam
Leeftijd: 37
Berichten: 1760
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: Poetsbedrijf gezocht omgeving Haarlem

 · 
Posted: 20.02.2014 - 11:37  ·  #7
Als je lang plezier wilt hebben van de behandeling kan je Waxoil beter achterwege laten. Als je het echt goed doet laat je een nanocoating aanbrengen. Kortom: om het goede te doen zou ik me even goed (laten) informeren over de mogelijkheden en de kwaliteit daarvan, en verwijs ik je nogmaals naar het forum van Carclean.nl.
LB
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 8
Geregistreerd: 02 / 2014
Subject:

Re: Poetsbedrijf gezocht omgeving Haarlem

 · 
Posted: 20.02.2014 - 20:52  ·  #8
Kijk, dat zijn allemaal zeer bruikbare en welcome tips.
Ik had al op het forum gelezen dat de meningen over de effectiviteit van een Waxoil behandeling ver uiteen lopen. Goed dat je aangeeft dat er ook alternatieven voor zijn die op de lange termijn zelfs beter zijn.

Ik ga wel een beetje surfen op het net om meer te leren van Nanocoating maar ook van Ozonbehandeling.

Nogmaals dank. Zodra mijn Volvo gepoetst is komt 'ie voor de camera en zal ik de pics uploaden. Maar dat kan nog wel een klein maandje duren (eerst Wintersport en daarna twee weken zaken reis).
OttoV
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dubbeldam
Leeftijd: 37
Berichten: 1760
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: Poetsbedrijf gezocht omgeving Haarlem

 · 
Posted: 21.02.2014 - 20:55  ·  #9
Zoek voor die coatings op Carpro C-quartz (moeilijk in NL te verkrijgen) of de directe concurrent Gyeon (te verkrijgen bij, komt 'ie weer: Carclean.nl) Deze laatste is beslist niet goedkoop en voor een amateur mogelijk wat pittig om te verwerken, maar de looks en duurzaamheid schijnen onovertroffen te zijn. Bij de komende 'voorjaarsdetail' van mijn eigen auto's gaat de Gyeon Mohs erop.
Pica
 
Avatar
 
Subject:

Re: Poetsbedrijf gezocht omgeving Haarlem

 · 
Posted: 23.02.2014 - 12:19  ·  #10
Beste LB,

Kan ik iets voor je betekenen?

grt Piet.
frosty
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Alkmaar
Leeftijd: 69
Berichten: 75
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

poetsbedrijf

 · 
Posted: 22.03.2014 - 12:02  ·  #11
Beste LB,
Ik ben lid van de Volvo vereniging en wij hadden kort geleden een poetsclinic bij Gerron in Alkmaar.
Hier kregen wij tekst en uitleg wat betreft het verzorgen van zowel in als exterieur van de auto.
Deze firma had als voorbeeld een nieuwe Volvo bij de dealer vandaan en deze voor de helft zelf behandeld. Dan zie je duidelijk het verschil tussen een prof en doe het zelver.
Ook iemand had een auto mee ,waar jaren een hond in mee gegaan is, met de nodige luchtjes ,ook hier hadden zij een oplossing voor Het bedrijf zit op industrie terrein de Beverkoog in Alkmaar.
Gr Jan.
Driven2Shine
Forumsponsor
Avatar
Geslacht:
Locatie: Huissen (Arnhem)
Leeftijd: 51
Homepage: driven2shine.eu
Berichten: 481
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: Poetsbedrijf gezocht omgeving Haarlem

 · 
Posted: 22.03.2014 - 16:48  ·  #12
CarPro is niet zo moeilijk te verkrijgen, er zijn legio dealers in Nederland waaronder wijzelf ;)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0