Ziet er goed uit Martijn!
Zie je nou als je maar wilt kun je alles
Dank je! Mede dankzij 3M. Want er zaten een paar hardnekkige krassen is hoor. Heb een paar foto's gemaakt, maar het waren er meer. Eigenaar is tevreden, evenals ik. En wat rijdt dat toch leuk, een Z4. :bandit:
Die is echt goed opgeknapt. Ook de lak zelf heeft veel meer reflectie.
Wat heb je gebruikt Martijn?
ik heb hier ook een zwarte BMW staan met wat krassen/swirls, niet zo erg als de Z4, maar met de DAP met monello mezzo (medium) en ultimate compound van Meguiars kreeg ik ze er niet uit..... dus de gouden tip is gewenst!
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40033 Geregistreerd: 07 / 2009
Dan heb je iets nodig wat sterker is.
Echte krassen haal ik, indien nog mogelijk, eruit met een polish van 3M.
Ik vermoed dat Matijn dit ook heeft gedaan.
Gaat overigens prima met een DAP.
Die is echt goed opgeknapt. Ook de lak zelf heeft veel meer reflectie.
Wat heb je gebruikt Martijn?
ik heb hier ook een zwarte BMW staan met wat krassen/swirls, niet zo erg als de Z4, maar met de DAP met monello mezzo (medium) en ultimate compound van Meguiars kreeg ik ze er niet uit..... dus de gouden tip is gewenst!
Een DAP icm de oranje pad van Chemical Guys. 3M polijstmiddel, een "zware" zeg maar.. Stoft veel, maar dat maakt mij niet uit, doet zijn werk erg goed. Wel meerdere hits moeten doen, maar het resultaat is er zeker naar. Is echt diep, diep zwart. :yes: :thumb:
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40033 Geregistreerd: 07 / 2009