Poll aangaande de te koop topics

 
 
 
 
 

Poll

Plaatsen in te koop topic, wanneer?
Na 10 posts
 
7 (9.46%)
Na 20 posts
 
1 (1.35%)
Na 1 maand lidmaatschap
 
40 (54.05%)
Na 2 maanden lidmaatschap
 
4 (5.41%)
Met een Vergoeding
 
2 (2.7%)
Niks, zo laten als het is.
 
20 (27.03%)
Total votes:74
This poll ended. You can't vote anymore
JMP
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zwolle
Leeftijd: 58
Berichten: 136
Geregistreerd: 12 / 2008
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 27.11.2011 - 21:26  ·  #16
Quote door JMP

Quote door V70 2.4T

Met deze post weer even in het 'Portal' gezet. Valt het weer iets meer op en voor een goede graadmeter hebben we toch nog wel wat meer reacties nodig....
Gaat de geode kant op, maar 31 van de 2718 is nog niet echt representatief.
Hoop dat er nog wat bij komen.


Misschien een link zetten zoals bij *wedstrijd.


Staat weer even boven ..............
neepavra
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zeeuwland
Leeftijd: 57
Berichten: 253
Geregistreerd: 05 / 2010
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 27.11.2011 - 23:38  ·  #17
Blijft een beetje dubieus dit onderwerp. In het forum staat namelijk ook een kopje TE KOOP/GEVRAAGT.
V70 2.4T
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Leeftijd: 53
Berichten: 710
Geregistreerd: 02 / 2009
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 28.11.2011 - 10:17  ·  #18
Quote door neepavra

Blijft een beetje dubieus dit onderwerp. In het forum staat namelijk ook een kopje TE KOOP/GEVRAAGT.


Ja, dat klopt. Dat is de titel van het onderdeel. Daaronder wordt alles gespecificeerd in te koop, danwel gevraagd. En daar gaat het om. En dan alleen de delen te koop. Dus wat mij betreft helemaal niks dubieus aan....
blastaway
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: South Limbourgia
Leeftijd: 46
Berichten: 3730
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 08.12.2011 - 00:10  ·  #19
ff ophalen. Zag weer een nieuw lid met direct een te koop topic in de eerste post. Nog niet eens een Volvo....
Greyline
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Parkstad
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Berichten: 1806
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 08.12.2011 - 16:36  ·  #20
Quote door neepavra

Blijft een beetje dubieus dit onderwerp. In het forum staat namelijk ook een kopje TE KOOP/GEVRAAGT.

... ja en vooral met een "T" achteraan bij GEVRAAGD !! :devil:
V70 2.4T
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Leeftijd: 53
Berichten: 710
Geregistreerd: 02 / 2009
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 09.12.2011 - 01:32  ·  #21
48 stemmen op de meer dan 2700 users....

Niet echt representatief en echt hard loopt het ook niet meer....
Het merendeel van de users vindt het dus niet echt interessant. Maar dan komt de vraag of dat is omdat het ze niet interesseert of omdat ze er geen problemen mee hebben dat er zo nu en dan 'misbruik' van het forum wordt gemaakt.

De poll loopt nu toch al een tijdje en het zou moooi zijn om eens een beslissing te kunnen nemen.
Maar moeten we dan nu het merendeel van de users volgen en het dus maar laten zoals het nu is? Of een beslissing nemen aan de hand van de uitgebrachte stemmen?

Ik zou er persoonlijk een voorstander van zijn om, na de 17e december, dan heeft hij een maand gelopen, knopen door te hakken en een beslissing te nemen aan de hand van de gegeven reacties. Er vanuit gaande dat zij die niet stemmen, de uitkomst ook om het even is....
blastaway
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: South Limbourgia
Leeftijd: 46
Berichten: 3730
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 09.12.2011 - 07:16  ·  #22
Quote door V70 2.4T

48 stemmen op de meer dan 2700 users....

Niet echt representatief en echt hard loopt het ook niet meer....
Het merendeel van de users vindt het dus niet echt interessant. Maar dan komt de vraag of dat is omdat het ze niet interesseert of omdat ze er geen problemen mee hebben dat er zo nu en dan 'misbruik' van het forum wordt gemaakt.

De poll loopt nu toch al een tijdje en het zou moooi zijn om eens een beslissing te kunnen nemen.
Maar moeten we dan nu het merendeel van de users volgen en het dus maar laten zoals het nu is? Of een beslissing nemen aan de hand van de uitgebrachte stemmen?

Ik zou er persoonlijk een voorstander van zijn om, na de 17e december, dan heeft hij een maand gelopen, knopen door te hakken en een beslissing te nemen aan de hand van de gegeven reacties. Er vanuit gaande dat zij die niet stemmen, de uitkomst ook om het even is....


17 december is prima wat mij betreft!
WEl denk ik dat maar een klein deel van de 2700 users actief is. Ik denk dat een maand en met de huidige stemming wel moet lukken.
Bij onderzoeken (bijvoorbeeld op het CBS waar mijn vrouw werkt) wordt ook een proefpersoon populatie aangewezen. Deze is dan representatief voor de doelgroep. Ik wil daarmee zeggen dat een groep van 50 a 75 stemmers wel kan weergeven wat ook de grotere groep zou zeggen.
Greyline
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Parkstad
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Berichten: 1806
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 09.12.2011 - 12:08  ·  #23
Quote door V70 2.4T

Maar moeten we dan nu het merendeel van de users volgen en het dus maar laten zoals het nu is? Of een beslissing nemen aan de hand van de uitgebrachte stemmen?


... een beslissing nemen op basis van de uitgebrachte stemmen, dus ...
... Na 1 maand lidmaatschap !!
dan zijn we van het soort reclame posts die nu rondgaan af :police:
gillerbee
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: enschede
Leeftijd: 52
Berichten: 1123
Geregistreerd: 09 / 2010
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 09.12.2011 - 22:59  ·  #24
Denk je niet dat veel van de users niet stemmen omdat ze het het stemmen gewoon niet waard vinden, en het wel goed vinden zoals het is?

ik heb ook al in een ander topic gepost dat ik het eigenlijk wel kan waarderen zolang het maar s60, v70 of s80 gerelateerd is... die "koopjes" lees ik liever dan al die gasten die alleen maar een keertje posten als ze een storing hebben waarvoor ze niet naar dealer durven te gaan en als ze antwoord hebben gehad, zijn ze weer weg... dan zie ik liever wat te koop aangeboden worden waar ik evt. ook nog wat aan heb....
bartd5
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 50
Geregistreerd: 12 / 2010
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 15.12.2011 - 23:06  ·  #25
wees blij dat ze wat aan bieden zo wel te koop als een storing zo word het een forum waar je wat aan hebt.
Je hebt de keus op een goede koop of je leert er weer een storing bij.
Tja zo denk ik er over.
Moet wel volvo zijn natuurlijk waar het over gaat
bartd5
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 50
Geregistreerd: 12 / 2010
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 15.12.2011 - 23:16  ·  #26
je heb zekers en zeikers maar deze staat de hele dag in ze broek te pisse geloof ik!!!
welke sukkel betaald voor een reparatie terwijl het probleem er nog steeds is???
Ik verdenk eerder resessie want van v70 naar een caddy???? tja of.............................
Zou die met de tijd mee doen en gaan voor down sizen?
Greyline
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Parkstad
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Berichten: 1806
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 16.12.2011 - 10:32  ·  #27
Quote door bartd5

je heb zekers en zeikers maar deze staat de hele dag in ze broek te pisse geloof ik!!!
welke sukkel betaald voor een reparatie terwijl het probleem er nog steeds is???
Ik verdenk eerder resessie want van v70 naar een caddy???? tja of.............................
Zou die met de tijd mee doen en gaan voor down sizen?

... en waar moge dit dan over gaan?
... ik denk dat ik ergens een zwart gat heb :-/
MAXACC
 
Avatar
 
Subject:

aanbieden

 · 
Posted: 25.12.2011 - 20:45  ·  #28
heren

mijn mening

gewoon meteen aanbieden
ik was helemaal vol van mijn aangekocht volvo vorige week
maar had door een klunzige fout van de vorige eigenaar bijna nieuwe onderdelen over
dus die zet ik te koop ik hoef er eigenlijk bijna niets voor te hebben want het was over en op een forum help je elkaar


de eerste reactie die ik krijg is dat je je moet voorstellen en je onderdelen maar moet plaatsen op MP
zo vol als je dus het forum op komt om je auto en tevens liefhebbers beter te leren kennen
zo hard neemt dat ook weer af

dus wees gast vrij en laat leden lekker doen
heb je er last van dan moet je er niet naar kijken

maar dan ook niets kopen van een net nieuw lid ook al heb je het nog zo hard nodig

ik weet het het is een uitgesproken mening maar je moet vrij zijn op een forum als deze


greetzzz
blastaway
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: South Limbourgia
Leeftijd: 46
Berichten: 3730
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 26.12.2011 - 18:11  ·  #29
Vrijheid van meningsuiting is prima. Als het maar niet grof wordt. Gezond commentaar is welkom.
Als wij mensen 'verdrijven' met deze actie streven we ons doel voorbij. We gaan ons een goed beraden en komen er dan op terug.
actuning
Forumsponsor
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oldenzaal
Leeftijd: 54
Homepage: actuning.nl
Berichten: 706
Geregistreerd: 10 / 2008
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 26.12.2011 - 18:34  ·  #30
Als eerste ben ik van mening, als je hier een mening hebt, je als eerste een foto met je gegevens in vult, lijkt me toch wel zo netjes. Als je dan een vraagteken bij je foto plaatst, lijkt me je antwoord ook een vraagteken.

Tevens mag het taal gebruik ook wel aangepast worden.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0