Poll aangaande de te koop topics

 
 
 
 
 

Poll

Plaatsen in te koop topic, wanneer?
Na 10 posts
 
7 (9.46%)
Na 20 posts
 
1 (1.35%)
Na 1 maand lidmaatschap
 
40 (54.05%)
Na 2 maanden lidmaatschap
 
4 (5.41%)
Met een Vergoeding
 
2 (2.7%)
Niks, zo laten als het is.
 
20 (27.03%)
Total votes:74
This poll ended. You can't vote anymore
V70 2.4T
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Leeftijd: 53
Berichten: 710
Geregistreerd: 02 / 2009
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 13.05.2012 - 23:54  ·  #46
De uitkomst op zich is duidelijk, mee eens.
Echter, zoals reeds eerder opgemerkt, is het aantal reacties ten opzichte van het aantal aangemelde leden erg klein en de vraag rijst dan dus of dit echt representatief is of dat het merendeel van de leden 'het wel best' vindt zoals het is.
In dat laatste geval, moet je er dus niks me doen, de meerderheid geldt in een democratie (om maar even terug te komen op het 'politiek' verhaal...)

Om nu weer een poll te openen om de leden te vragen bij welk aantal men de groep reageerders representatief genoeg vindt om door te pakken gaat ook weer wat ver niet?

Elk redelijk voorstel is welkom....
JWP V70
 
Avatar
 
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 14.05.2012 - 00:34  ·  #47
Gaat lekker, je ziet toch een vookeur ontstaan.
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dordrecht (Zuid - Holland)
Leeftijd: 38
Homepage: marinetraffic.com/…
Berichten: 3171
Geregistreerd: 03 / 2012
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 14.05.2012 - 07:39  ·  #48
Quote door V70 2.4T

De uitkomst op zich is duidelijk, mee eens.
Echter, zoals reeds eerder opgemerkt, is het aantal reacties ten opzichte van het aantal aangemelde leden erg klein en de vraag rijst dan dus of dit echt representatief is of dat het merendeel van de leden 'het wel best' vindt zoals het is.
In dat laatste geval, moet je er dus niks me doen, de meerderheid geldt in een democratie (om maar even terug te komen op het 'politiek' verhaal...)

Om nu weer een poll te openen om de leden te vragen bij welk aantal men de groep reageerders representatief genoeg vindt om door te pakken gaat ook weer wat ver niet?

Elk redelijk voorstel is welkom....


Als ik niet naar het stem kantoor ga om te stemmen en nog een boel andere mensen ook niet dan vragen ze toch ook niet waar de rest is gebleven?!!! en gaan ze kijken naar de mensen die wel gestemd hebben!!
En de uitkomst is dan...lijkt mij heel erg duidelijk.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39723
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Poll aangaande de te koop topics

 · 
Posted: 15.05.2012 - 19:15  ·  #49
Quote door V70 2.4T

De uitkomst op zich is duidelijk, mee eens.
Echter, zoals reeds eerder opgemerkt, is het aantal reacties ten opzichte van het aantal aangemelde leden erg klein en de vraag rijst dan dus of dit echt representatief is of dat het merendeel van de leden 'het wel best' vindt zoals het is.


Even terugkomende op het kleine aantal leden, welke gestemd heeft.
Als ik de gebruikerslijst nakijk, dan kom ik tot een hele andere conclusie.

Actieve leden: 245 (10 postings of meer), dus niet de geregistreede leden, van welke wij nooit iets horen.
Aantal leden welke gestemd hebben: 87

Lijkt mij dus wel degelijk een representatieve stemming.
Ook zou het leuk zijn als wij er hier een aantal nieuwe actieve leden bij zouden krijgen.
Helaas is het zo dat de discussies, welke de laatste tijd gevoerd zijn, niet erg uitnodigend werken.
Om dit weer onder de aandacht te brengen, heb ik de discussie weer een nieuw leven ingeblazen.
Het moge duidelijk zijn dat deze nog steeds actueel is.
Wellicht toch een reden, om hier iets dieper op in te gaan. :-/
 
Selected quotes for multi-quoting:   0