probleem met centrale deurvergrendeling

centrale deurvergrendeling

 
 
 
 
 
vos
 
Avatar
 
Subject:

probleem met centrale deurvergrendeling

 · 
Posted: 15.03.2013 - 00:14  ·  #1
Hallo beste mensen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem. Ik heb een Volvo v70 2.4 automaat uit 2005. Als ik de auto afsluit met de orginele ab dan gaan enkel de voorportieren op slot ende rest niet. Soms gaat de bestuurdersportier ook niet op slot maar als ik dan nog een keer op de abdruk dan weer wel. Het alarm werkt wel probleemloos. Als ik op unlock druk dan gaan de achterportieren niet meer open?! Zekeringen heb ik al vernieuwd en de batterij van de ab ook. Niets helpt en ik wordt er echt simpel van. Mijn vorige v70 2.5 uit 1999 had nergens last van ondanks de trotse 500000 km op het tellertje!! Bovenstaande probleem is pas de laatste tijd, daarvoor werkte alles goed. Alvast dank voor jullie reacties.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39715
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: probleem met centrale deurvergrendeling

 · 
Posted: 15.03.2013 - 20:06  ·  #2
Misschien toch eens laten uitlezen, want dit kan meerdere oorzaken hebben.
Nu is het meer gissen dan weten en diverse verdachte onderdelen kan flink aantikken.
Succes.
vos
 
Avatar
 
Subject:

Re: probleem met centrale deurvergrendeling

 · 
Posted: 15.03.2013 - 20:57  ·  #3
Dank voor de reactie bigdog. Zal het zsm laten doen en hou je op de hoogte.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39715
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: probleem met centrale deurvergrendeling

 · 
Posted: 15.03.2013 - 21:25  ·  #4
Alvast succes.
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: NederBetuwe
Leeftijd: 53
Berichten: 6043
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: probleem met centrale deurvergrendeling

 · 
Posted: 15.03.2013 - 22:01  ·  #5
Bij mij heeft de cv ook kuren. Als bij jou de achterdeuren niet op slot zijn gegaan, kun je dan na een paar minuten wel weer met de 'unlock' de deuren openen?
vos
 
Avatar
 
Subject:

Re: probleem met centrale deurvergrendeling

 · 
Posted: 15.03.2013 - 22:40  ·  #6
Het probleem ligt iets anders Waltersan. Als ik op de LOCK knop druk dan gaan meestal enkel de twee voorportieren op slot en de achterportieren en achterklep niet. Nu moet ik de achterdeuren van binnen uit afsluiten, handmatig zeg maar. Als ik op de UNLOCK knop druk dan gaan de achterportieren niet open. De achterklep staat altijd open want die reageert totaal niet meer via de cv.
v70 liefhebber
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Deurne
Leeftijd: 65
Berichten: 36
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: probleem met centrale deurvergrendeling

 · 
Posted: 05.05.2013 - 13:09  ·  #7
deze problemen ken ik ook bij mijn auto, alleen deze heeft het alleen op de achterklep. die sluit ook niet af. denk hierbij aan een kapotte motortje van de cv.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0