raam bestuurder werkt alleen in slotstand II en niet met draaiende motor

raam bestuurder werkt niet

hnijho
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

raam bestuurder werkt alleen in slotstand II en niet met draaiende motor

· 
Posted: 16.09.2018 - 08:53  ·  #1
ik heb het vreemde probleem dat als de motor niet loopt maar de sleutel in stand II staat het raam perfect functioneerd. zodra ik start werkt het raam niet meer? iemand een idee wat dit is?
Mees
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

Re: raam bestuurder werkt alleen in slotstand II en niet met draaiende motor

· 
Posted: 16.09.2018 - 17:22  ·  #2
Quote door hnijho

ik heb het vreemde probleem dat als de motor niet loopt maar de sleutel in stand II staat het raam perfect functioneerd. zodra ik start werkt het raam niet meer? iemand een idee wat dit is?

Ook ik heb rare verschijnselen mbt tot het sluiten van het raam en de cv. Heb daar topics over aangemaakt, echter met weinig response. Kan zijn dat "onze" problemen tot in den treure behandeld is ( Kan het niet vinden) of er is niet zoveel expliciete kennis over deze problemen. Wat ook nog kan is dat er heel veel aan deze problemen ten grondslag kan liggen.

Succes met oplossen.

Groet,

Alex
Vogel
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

· 
Posted: 16.09.2018 - 21:39  ·  #3
Response op electronica problemen beginnen meestal met de opmerking: Wat zegt Vida?
Dus bij deze ;-)
Als je zelf geen Vida hebt, vraag dan iemand van deze lijst. Ze hebben hun hulp niet voor niets aangeboden.
Vogel
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

· 
Posted: 16.09.2018 - 22:47  ·  #4
En een onterechte melding voor een hoge temperatuur....? Hmmm
Roffeltje
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 60
Subject:

· 
Posted: 16.09.2018 - 23:34  ·  #5
Het hier genoemde vreemde gedrag herken ik niet maar ik heb al zeker 8 Volvo rijders blij gemaakt door met Vida de kalibratie van elektrisch bediende ramen in te stellen..
Met Vida een kalibratie uitvoeren is een klusje van 5 minuten.... Het proberen waard zou ik zeggen... En anders kun je met Vida mogelijk een storing vinden die dit veroorzaakt.
hnijho
Forumlid.
Subject:

Thx Roffelke, ik heb Tonneke uit Eindhoven gevraagd of hij me met zijn Vida wil helpen.

· 
Posted: 18.09.2018 - 20:32  ·  #6
Thx Roffelke, ik heb Tonneke uit Eindhoven gevraagd of hij me met zijn Vida wil helpen.
Tonneke
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 55
Subject:

· 
Posted: 19.09.2018 - 12:48  ·  #7
Quote door Roffeltje

Het hier genoemde vreemde gedrag herken ik niet maar ik heb al zeker 8 Volvo rijders blij gemaakt door met Vida de kalibratie van elektrisch bediende ramen in te stellen..
Met Vida een kalibratie uitvoeren is een klusje van 5 minuten.... Het proberen waard zou ik zeggen... En anders kun je met Vida mogelijk een storing vinden die dit veroorzaakt.

Hoi Bert,

Kun je mij vertellen waar ik dat kan vinden in Vida? Ik ben ik contact met Erik (de topic starter). Ik woon vlak bij hem en zou hem met mijn dice en vida kunnen proberen het op te lossen. Als mij op het goed spoor kan zetten, dan is de rijafstand om het probleem op te lossen wat korter zijn ;-)
Al vast bedankt. Ook namens Erik
Bolbo
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 19.09.2018 - 13:18  ·  #8
Mees
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 21.09.2018 - 17:19  ·  #9
Quote door Mees

Quote door hnijho

Ook ik heb rare verschijnselen mbt tot het sluiten van het raam en de cv. Heb daar topics over aangemaakt, echter met weinig response. Kan zijn dat "onze" problemen tot in den treure behandeld is ( Kan het niet vinden) of er is niet zoveel expliciete kennis over deze problemen. Wat ook nog kan is dat er heel veel aan deze problemen ten grondslag kan liggen.

Succes met oplossen.

Groet,

Alex

topic.php?t=17050

Dit heb ik boven water gekregen en het antwoord vind je regelmatig op het forum. Kennis genoeg aanwezig.

Dit wil ik even gezegd hebben.

Groet,

Alex
hnijho
Forumlid.
Subject:

nog steeds werkt t niet

· 
Posted: 05.11.2018 - 16:24  ·  #10
via via een andere schakelmodule gekregen. Ook deze werkt in stand I&II uitstekend maar zodra de motor draait werkt het raam aan de bestuurderszijde nog steeds niet. Iemand enig idee? ( de andere ramen werken wel met draaiende motor)

Selected quotes for multi-quoting:   0