Raamlijsten vervangen, vraag

 
 
 
 
 
Juurtje
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Maastricht
Leeftijd: 40
Homepage: instagram.com/reve…
Berichten: 11
Geregistreerd: 10 / 2020
Subject:

Raamlijsten vervangen, vraag

 · 
Posted: 20.10.2020 - 11:33  ·  #1
Hallo,

ik vraag me af of het enigzins te doen is (en of het ueberhautp ergens uit te halen is > sloop hoop ik op) om de zwarte raamlijsten van mijn V70NN '09 te vervangen door de chromen raamlijsten.

Dit geeft toch net dat tikje meer stijl en zal m.i. goed passen bij het donkerblauw metallic.

Iemand een idee? Tips?

Alvast bedankt!

Groetjes Juriaan
Kuip
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Uithoorn
Leeftijd: 58
Berichten: 656
Geregistreerd: 08 / 2018
Subject:

Re: Raamlijsten vervangen, vraag

 · 
Posted: 20.10.2020 - 11:40  ·  #2
Hallo Juriaan,

Chromen raamlijsten combineren zeer fraai met donkerblauw, weet ik uit ervaring....
Alles is mogelijk, maar ben wel bang dat het erg lastig is om deze te vervangen. Vooral de ramen bij de laadruimte zijn een moeilijk. Nieuw schijnen de lijsten ook nog eens zeer prijzig te zijn.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39720
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Raamlijsten vervangen, vraag

 · 
Posted: 20.10.2020 - 18:32  ·  #3
Even nieuwsgierig, heb je echt zwarte raamlijsten, of rubberen raamlijsten ?
Juurtje
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Maastricht
Leeftijd: 40
Homepage: instagram.com/reve…
Berichten: 11
Geregistreerd: 10 / 2020
Subject:

Re: Raamlijsten vervangen, vraag

 · 
Posted: 20.10.2020 - 20:39  ·  #4
Quote door Kuip

Hallo Juriaan,

Chromen raamlijsten combineren zeer fraai met donkerblauw, weet ik uit ervaring....
Alles is mogelijk, maar ben wel bang dat het erg lastig is om deze te vervangen. Vooral de ramen bij de laadruimte zijn een moeilijk. Nieuw schijnen de lijsten ook nog eens zeer prijzig te zijn.


Ja ik heb dat model ook gezien en het voegt zo veel klasse toe. Ik had al gezien dat nieuwe lijsten veel te duur zijn, dan had ik net zo goed een facelift kunnen kopen met deze combi inderdaad.

Ik was er al een beetje bang voor, dat dit wel een heel stevig werkje zou zijn..

Quote door Bigdog

Even nieuwsgierig, heb je echt zwarte raamlijsten, of rubberen raamlijsten ?


Goede vraag! Ik heb rubberen lijsten. Het lijkt erop dat ik dan maar voor dat sportieve tintje moet gaan. Hetgeen ook niet verkeerd is natuurlijk :)
Volvo70V
 
Avatar
 
Subject:

Re: Raamlijsten vervangen, vraag

 · 
Posted: 21.10.2020 - 02:20  ·  #5
Sloop kun je wel vergeten.. die verkopen je dit niet,.. maar je zal sowieso de 2 achterste ruiten mee moeten kopen....en die zullen wss sneuvelen... en.. je eigen ruiten moeten eruit... die wss ook sneuvelen... maar daar hebben ze dan weer nieuwe voor :-)
Ze verkopen je liever een hele deur dan enkel die chromen strips.. dus 9 op 10 zul je nul op request krijgen..... Weet niet wat voor budget je in gedachten hebt, maar heb voor iemand anders via via de chromen strips onder op de deuren geregeld, die kosten per 4 E150,00. En dan heb je de achtste ruiten, en de bovenkanten nog niet meegeteld....
Juurtje
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Maastricht
Leeftijd: 40
Homepage: instagram.com/reve…
Berichten: 11
Geregistreerd: 10 / 2020
Subject:

Re: Raamlijsten vervangen, vraag

 · 
Posted: 21.10.2020 - 07:31  ·  #6
Nee dit blijkt inderdaad definitief niet de moeite. Gelukkig niet het einde van de wereld, was mooi geweest als het enigzins praktisch gekund had.

Thanks voor de reacties :)
Remco1978
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Overijssel
Berichten: 160
Geregistreerd: 05 / 2020
Subject:

Re: Raamlijsten vervangen, vraag

 · 
Posted: 23.11.2022 - 14:12  ·  #7
Ben je hier uiteindelijk nog verder meegekomen?
 
Selected quotes for multi-quoting:   0