Rammel in deur bestuurderskant

Hano1963
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 62
Subject:

Rammel in deur bestuurderskant

· 
Posted: 21.10.2016 - 14:56  ·  #1
Hallo allemaal, er zit een flinke rammel in mijn deur aan de bestuurderskant. Ik denk dat het best een klus is om de boel open te maken en te zien wat er los zit. Ik heb niet het idee dat het de ruit Is, want als ik daar tegen aan druk Is er geen verschil. Iemand een idee? En is het een grote klus om open te maken en moet ik nog ergens op letten?
BIGW
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

Re: Rammel in deur bestuurderskant

· 
Posted: 21.10.2016 - 14:59  ·  #2
Je poste al eerder resonantie bij bepaald toerental, en nu dit lawaai. heb je niet gewoon een defecte aandrijfas links??
folke3
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 76
Subject:

· 
Posted: 21.10.2016 - 15:23  ·  #3
Paneel afnemen is eenvoudig. Rondom de drukkers losnemen, in de handgreep zit verborgen achter het afdekklepje een torx-schroef. Deze er uitdraaien en het paneel is los. Electrische verbindingen ontkoppelen en kijken waar die roestige spijker ligt te rammelen.
Op de foto doe ik het onderweg om de schakelaar voor de raambediening opnieuw te activeren. De- en montage inclusief reparatie ca. 15 minuten. De familie net genoeg tijd voor een sigaretje............
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Hano1963
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 62
Subject:

· 
Posted: 21.10.2016 - 15:54  ·  #4
Quote door BIGW

Je poste al eerder resonantie bij bepaald toerental, en nu dit lawaai. heb je niet gewoon een defecte aandrijfas links??

Dank voor het meedenken, aandrijfas defect.... hoe kom ik erachter of die defect is?
staaf
VolvoV70forum member
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 21.10.2016 - 18:05  ·  #5
bij de mijne rammelde het hefmechanisme van het raam tegen het metaal van de deur, even wat verbogen en klaar.

Selected quotes for multi-quoting:   0