Reclame

Reclame.maakt site onleesbaar

josf
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Reclame

· 
Posted: 08.02.2026 - 19:02  ·  #1
Ja ik snap dat jullie reclame willen hebben.om geld te verdienen.

Alleen de site is een onwerkbaar en onleesbaar geworden.

Jullie zijn doorgeslagen op dit moment en de ervaring leert dat mensen de sites de rug gaan toe keren.
rejaatje
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 34
Subject:

Re: Reclame

· 
Posted: 08.02.2026 - 19:50  ·  #2
Als je supporter van het forum wordt, ben je van alle reclame af :*
Zorgt er ook nog eens voor dat een forum als dit kan blijven bestaan. Is niet gratis hè, een forum hosten.
Tim Post
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 47
Homepage: Www.bonusbijzaak.n…
Subject:

· 
Posted: 08.02.2026 - 20:04  ·  #3
Exact. Het kost niet heel veel om een sponsor te worden, dan is het reclame vrij.
josf
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 08.02.2026 - 20:57  ·  #4
prkbleem is dat het nu.X kost, morgen Y, ect... ja hetnkost geld maar als jendoormde reclame op je telefoon niet meer kan inloggen of de artikels kan.lezen, gelinktmwordt naar datingsites dan voorzie ik een snel einde vam deze site.
ries123
Supporting Member
Subject:

· 
Posted: 08.02.2026 - 21:18  ·  #5
Heb je wel eens wat positiefs te melden?
Tim Post
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 47
Homepage: Www.bonusbijzaak.n…
Subject:

· 
Posted: 08.02.2026 - 22:03  ·  #6
Quote door josf

prkbleem is dat het nu.X kost, morgen Y, ect... ja hetnkost geld maar als jendoormde reclame op je telefoon niet meer kan inloggen of de artikels kan.lezen, gelinktmwordt naar datingsites dan voorzie ik een snel einde vam deze site.

Hoe kom je daarbij? Het is heel simpel: een vast bedrag en je bent van de reclames af. Deze site bestaat al een tijdje. En je bent vrij om te komen…en gaan
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 08.02.2026 - 22:13  ·  #7
Quote door josf

Alleen de site is een onwerkbaar en onleesbaar geworden.

Ik heb het al een aantal malen gemeld, met deze browser heb je geen last van reclame, op welke site dan ook.

Deze is er voor de telefoon en voor de PC.
T_I
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 53
Homepage: jan.huijsmans.nu/
Subject:

· 
Posted: 09.02.2026 - 05:53  ·  #8
Quote door josf

Hmmm, in 2018 bij het forum gekomen, sindsdien is sponseren 15 per jaar of 25 per 2 jaar... Een maandje TV abonnement is even duur als een jaar een berg nuttige info zonder reclames. (als je te lui bent om een ad blocker in je browser te klussen of op je mobile device te zetten)

Zelfs met een zeer goede ad-blocker vind ik de de site sponsering meer dan waard, maar dat is mijn mening (Ik heb ook een 2e P2 sinds ik de site vond ;) ).
René
40forum team
Geslacht:
Leeftijd: 67
Homepage: volvoforumnederlan…
Subject:

· 
Posted: 09.02.2026 - 07:34  ·  #9
Gezeur om een paar tientjes, pffff ... ik zou zeggen blijf weg en kijk een deurtje verder >_<
DJ--NeO--
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 42
Homepage: itvoorons.nl
Subject:

· 
Posted: 09.02.2026 - 07:58  ·  #10
Quote door René

Gezeur om een paar tientjes, pffff ... ik zou zeggen blijf weg en kijk een deurtje verder >_<

Helemaal mee eens, ondanks dat de reclame zonder ingelogd te zijn zeeer irritant is, weegt het sponsorschap er zeer goed tegenop. voor niets gaat de zon op, en hosting kost toch wel iets voor een druk forum.

Als ik nu een puntje van kritiek zou moeten noemen is het het feit dat ik altijd 2x moet inloggen voordat ik echt ben ingelogd. 1ste keer inloggen logt hij helaas niet in, in het verleden al eens gemeld, maar nooit echt een goede oplossing voor gekomen. maar goed, daar kunnen we ook prima mee leven.
T_I
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 09.02.2026 - 11:00  ·  #11
Hier lukt inloggen meestal prima, maar 'elke keer inloggen bij bezoek' vinkje (cookie zetten) werkt niet lekker. Ahwel.

De kleine bijdrage is de berg aan info meer dan waard.
Barre gaander
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 101
Subject:

· 
Posted: 09.02.2026 - 13:14  ·  #12
Zo...die bedenkt zich wel 2x voordat hij/zij/het zich uitspreekt over een gevoelig onderwerp 😂😂😂
T_I
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 09.02.2026 - 13:48  ·  #13
Dat is de uitdaging niet echt, maar ongegronde aannames uiten (kosten die maar blijven stijgen), tja, dat is onhandig (zeker als die al minimaal 8 jaar ongewijzigd zijn).
Vogel
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 48
Subject:

· 
Posted: 10.02.2026 - 20:15  ·  #14
Tja, ik vind dat jullie wel een beetje hard oordelen. Volgens mij is het doel nog altijd dat ook mensen die het forum niet sponsoren ook gewoon gebruik moeten kunnen maken van het forum,
Ja, dan moet je uiteraard dealen met reclame, maar het moet niet zo zijn dat je door allerlei hoepeltjes moet springen om überhaupt ingelogd te komen.
Het zou gewoon moeten werken met een standaard browser van je telefoon/Windows/Mac.

Het kan nooit kwaad om gewoon een bug te melden bij CBACK, dat met browser X versie Y de advertenties de login blokkeren.
brulkjaer
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 10.02.2026 - 20:54  ·  #15
Op een laptop is het allemaal goed te doen, al moet je met sommige browsers toch langs de reclame laveren om ook als member in te loggen.
Op een mobiele telefoon is het lastiger als je Brave niet gebruikt. Echter inloggen bij Brave lukt mij niet: "Fout, The form you send could not verifieer with the necessary Security tokens"

Maar hoe dan ook, ik ben blij met het forum! Dank voor al het werk achter de schermen!
Selected quotes for multi-quoting:   0