Relais onder dashboard??

relais "rammelt"

 
 
 
 
 
jaap25
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 10
Geregistreerd: 10 / 2011
Subject:

Relais onder dashboard??

 · 
Posted: 21.12.2012 - 16:01  ·  #1
Af en toe "rammelt" :'( er iets onder het dashboard. Waarschijnlijk een relais wat het moeilijk heeft. Is dat mogelijk en zo ja welk relais is dat? Hij blijft waarschijnlijk hangen want de accu is :'( regelmatig leeg.... (Volvo V 70 1998)
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Relais onder dashboard??

 · 
Posted: 22.12.2012 - 18:40  ·  #2
Hallo Jaap,

Ik denk dat dit het begin kan zijn van een bult ellende! Ik weet niet of je al eens in mijn topic hebt rondgeneusd maar ik denk dat het misschien ook wel een relais kan zijn maar ik denk eerder aan massa-problemen op de route naar je zekeringskast. Mijn advies zou zijn om daar eens eerst naar te gaan kijken, Eventueel kabels er langs op gaan leggen en dan eens kijken of het startprobleem/accuprobleem dan wellicht is opgelost.
Ik heb na 3 jaar zoeken mijn T5 Classic voor het moment eindelijk in orde maar dit soort dingetjes zijn echt geen leuke grapjes. Vallen er toevallig ook zaken uit? Of werken dingen minder soepel?

Groetjes,

Tristan
Dr.Dream
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Übach-Palenberg (Scherpenseel)
Leeftijd: 42
Berichten: 1312
Geregistreerd: 10 / 2012
Subject:

Re: Relais onder dashboard??

 · 
Posted: 22.12.2012 - 18:57  ·  #3
Quote door jaap25

Af en toe "rammelt" :'( er iets onder het dashboard. Waarschijnlijk een relais wat het moeilijk heeft. Is dat mogelijk en zo ja welk relais is dat? Hij blijft waarschijnlijk hangen want de accu is :'( regelmatig leeg.... (Volvo V 70 1998)

Nou Jaap, DE expert op dit gebied van dit forum heeft hierboven reeds gereageerd :love:
Bij hem ben je in goede handen :D
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39717
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Relais onder dashboard??

 · 
Posted: 22.12.2012 - 20:37  ·  #4
Ik hoop niet voor Jaap dat hij dezelfde bak ellende over zich heenkrijgt, zoals dat bij Tristan het geval was.
Daar word je echt niet blij van.
Respect voor het doorzettingsvermogen van Tristan. ;-)
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Relais onder dashboard??

 · 
Posted: 23.12.2012 - 01:22  ·  #5
Heey Hans,

Weet je nou wat het voordeel is? Ik weet nu wel hoe 90 procent van de auto in elkaar zit haha! Nou 70 procent dan. ;) Ik hoop natuurlijk ook niet dat dit de B-versie van een probleemauto gaat worden voor Jaap maar ben er toch een beetje bang voor. Met het voornoemde zou ik nu bij deze Classic als eerste beginnen. En dan rijden en nog eens rijden en wie weet is het zo een stuk sneller opgelost. Maar hoe dan ook hoop ik van Jaap meer te horen en mocht het nu een kansloze missie dreigen te worden.... Ga ik 'm ermee helpen. Desnoods samen eens sleutelen! ;)

Bij dit forum en met de meeste mensen sta ik hier wel voor open! :D

Groetjes en voor Jaap sterkte met de wagen!

Tristan
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Relais onder dashboard??

 · 
Posted: 04.01.2013 - 18:40  ·  #6
Jaap,

Ben je al wat verder met je elektrisch probleem? We zijn wel tamelijk benieuwd eigenlijk!

Greetz!
 
Selected quotes for multi-quoting:   0