Remklauw vast - Reviseren of vervangen

 
 
 
 
 
hermanusb
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Apeldoorn
Leeftijd: 61
Berichten: 4710
Geregistreerd: 02 / 2015
Subject:

Re: Remklauw vast - Reviseren of vervangen

 · 
Posted: 06.03.2019 - 22:18  ·  #16
Quote door Ed

Er zijn ook heel slechte remklauwen te koop, en voor 50 euro kun je slechte kwaliteit verwachten denk ik. Zou zelf voor een goed merk gaan, staat er volgens mij hier niet bij.


Ate wn bosch voor ca 70 euro.

Wat is goed in jou beleving?
eric27
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dedemsvaart
Leeftijd: 61
Homepage: autorijschooletimm…
Berichten: 509
Geregistreerd: 07 / 2017
Subject:

Re: Remklauw vast - Reviseren of vervangen

 · 
Posted: 06.03.2019 - 22:19  ·  #17
Als ik zo kijk zie ik wel wat goede merken staan zoals TRW en FTE maar niet voor 50 euro.
En bij Autoparts online in Ermelo krijg je goedspul de volgende dag in huis voor 71.61 euro en een paar verzend kosten betere garantie want dat is bij Autodoc niet formidabel. Onderdelen terug sturen die niet passen om een of andere reden en je hebt ze uit de verpakking gehaald om op te monteren dan kunnen ze daar al heel erg moeilijk over doen.

Eric
Diechel
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 244
Geregistreerd: 04 / 2015
Subject:

Re: Remklauw vast - Reviseren of vervangen

 · 
Posted: 06.03.2019 - 22:37  ·  #18
Had hetzelfde probleem een jaar geleden, bij de onderdelenboer in de buurt van het werk een nieuwe gehaald a 110 euro. Bij inruil van oude kreeg ik +- 25 euro retour. Voor 110 - 25 euro ga ik geen remklauw reviseren, ook omdat hij de volgende dag weer op pad moet.

edit:
Merk was trouwens ABS of een dochteronderneming daarvan.
BBS
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: ZW-Drenthe
Leeftijd: 52
Berichten: 1443
Geregistreerd: 08 / 2018
Subject:

Re: Remklauw vast - Reviseren of vervangen

 · 
Posted: 10.03.2019 - 08:54  ·  #19
Quote door V70R^2

Waarom zou je naar de dealer gaan, gewoon een goed merk gereviseerde remklauw online bestellen, zal iets van €75-100 euro zijn en dan ben je weer voor jaren klaar.

ATE = origineel
TRW = ook prima.

vast nog genoeg andere merken die kwaliteit leveren, maar persoonlijk monteer ik het liefst gewoon ATE.

ATE is voor de classic al een probleem aan het worden om die nog te nieuw te krijgen.
Voor een AWD zijn ze er al helemaal niet meer. Revisie nog wel een keer, maar nieuw zeker niet meer.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0