Ik ben er ook mee bezig en ben al een aardig eind

Een paar punten:
De minimale velgmaat is 17".
Achter is het "plug & pray" en voor zul je een aanpassing moeten doen. Dit kan ofwel door je fussees en stuuruitslagbegrenzers op te boren naar M14, of door de brackets aan te passen door middel van Keenserts. Hierbij laat je de brackets iets opboren, nieuw draad tappen en daarin worden de Keenserts geplaatst en vastgezet met Loctite. Dan passen de standaard M12 bouten erin en is het ook "plug & pray"
De reden waarom ik uiteindelijk toch voor Keenserts heb gekozen, is omdat niet iedere 17" velg over de klauw schijnt te passen. En da's best grieplig, als je de zooi net hebt staan opboren, want dan past het originele spul ook niet meer. Nu kan ik altijd terug naar het origineel. Puntje is wel dat de Keenserts zeer lastig te vinden zijn en, in kleine oplagen, aardig prijzig. Ik heb ze voor zo'n 11 euro per stuk gekocht en heb er nog 6 over, mocht je interesse hebben

Ik heb ze overigens bij een metaalbewerkingsbedrijf laten plaatsen, voor zo'n 70 euro.
De Keensert weg is iets prijziger, maar bij de opboor route zul je ook andere stuuruitslagbegrenzers moeten halen. Tenzij je de mogelijkheid hebt om de jouwe eraf te halen en op te (laten) boren. Deze zijn van gietijzer, dus de kans is groot dat je alsnog naar een metaalbewerker moet.
De klauwen zelf kun je bij een zaak als Auto Rima bestellen. Gewoon mailen en aangeven dat je XC90 klauwen zoekt voor 336mm schijven. Ik had ze voor 35 euro per stuk, maar volgens mij zijn ze normaal rond de 50 euro per stuk.
Mijn klauwen gaan straks naar de poedercoater en dan hoop ik het spul snel te kunnen monteren!