Reservesleutel zoek

 
 
 
 
 
Hano1963
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Lelystad
Leeftijd: 61
Berichten: 104
Geregistreerd: 05 / 2011
Subject:

Reservesleutel zoek

 · 
Posted: 04.12.2015 - 13:53  ·  #1
Ik heb hem nog nooit in al die jaren nodig gehad maar van de week wilde ik even in de lade kijken waar de reservesleutel/ 2e sleutel lag maar niks dus. Nergens te vinden. :'( Ik heb een V70 D5 Bouwjaar 2005 en een klapsleutel met 5 knopjes. Ik moet dus een nieuwe reservesleutel/2e sleutel ergens vandaan halen?
Iemand daar nog tips voor?
TeunEbb
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Aalten
Leeftijd: 31
Berichten: 334
Geregistreerd: 09 / 2015
Subject:

Re: Reservesleutel zoek

 · 
Posted: 04.12.2015 - 14:10  ·  #2
Hallo,

Ik heb mijn auto aangeschaft met maar 1 sleutel en ben gelijk terug weg langs de dealer gereden om er 1 te bestellen. Na een weekje kon ik terecht en ivm met veiligheid en dat de orginele sleutel mogelijk bij iemand is en je niet wil dat iemand zomaar je auto kan starten :dont: hebben ze de auto geherprogrammeerd dus nieuwe code in de oude sleutel nieuwe code in de nieuwe en in de auto. zodat al heeft iemand anders de oude sleutel dan kan die er alsnog niks mee.

Ik moest hier dacht ik ergens tussen 160-180 euro voorbetalen. Bereid je maar alvast voor als je via dealer doet wat ongetwijfeld moet denk ik met het herprogrammeren dan gaat het wat kosten. in elk geval hier in de achterhoek :P
Plein69
Erelid en Moderator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Voorschoten
Leeftijd: 44
Berichten: 5018
Geregistreerd: 07 / 2012
Subject:

Re: Reservesleutel zoek

 · 
Posted: 04.12.2015 - 14:21  ·  #3
Via ebay / marktplaats een losse originele sleutel scoren.
Tevens een los sleutel baard via het zelfde medium kopen.
Sleutel laten inslijpen.

Sleutelbaard in de klapsleutel zetten.
Naar de dealer en daar minimaal € 100,- af te tikken om de sleutel te laten inleren / bijschrijven.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0