Ik ben net ff een rolhoes wezen ophalen, en op de terugweg blijven de richtingaanwijzers continu branden. Ze knipperen niet meer. Ook de alarmlichten werken totaal niet. Dat moet haast wel een defect relais zijn lijkt mij, maar waar zit dat relais??
Widebody
VolvoV70forum fan
Geslacht: Locatie: Down, way down south limburg Berichten: 445 Geregistreerd: 07 / 2014
Bij mijn weten zit het relais in de alarmlicht schakelaar. Als je de alarmlichten aanzet kun je de schakelaar met daarin het relais eruit trekken. Misschien dat het op te lossen is door de stekker er eens uit te halen en in te stoppen of een aantal keer de alarmlicht schakelaar te gebruiken, bij mij in ieder geval wel :thumb: succes!
Vraag als de richting aanwijzer naar links staat branden dan continu alleen de linker richtingaanwijzers ,
en als het alarm knop ingedrukt wordt branden dan alle richtingaanwijzers continu ?
De unit door solderen is hier denk ik de oplossing.
Slecht contact in een soldeer verbinding van de connector, power transistor of intern in een relais,
omdat het met een paar tikjes weer werkt
Heeft iemand een tip hoe de alarmlichten schakelaar te demonteren?
Ik heb nu zelfde probleem en een paar keer schakelaar bedienen geeft remedie maar zal definitief opgelost moeten worden.