RTI speler uitbouwen, uit de kofferruimte van de V70

Uitbouwen van de RTI DVD speler.

 
 
 
 
 
Jos
 
Avatar
 
Subject:

RTI speler uitbouwen, uit de kofferruimte van de V70

 · 
Posted: 22.08.2009 - 15:52  ·  #1
Kan iemand mij vertellen hoe ik de RTI DVD speler uit de kofferruimte van de V70 modeljaar 2004 kan halen zonder de bekleding/speler te beschadigen.
Folkert
 
Avatar
 
Subject:

Re: RTI speler uitbouwen, uit de kofferruimte van de V70

 · 
Posted: 22.08.2009 - 19:01  ·  #2
op de site van volvotech vind je een handleiding hoe een imiv IN te bouwen bovenop je RTI speler. Hierin lees je precies hoe je de speler kan verwijderen. (zie ook onder draadje camera)
Jos
 
Avatar
 
Subject:

Uitbouwen

 · 
Posted: 23.08.2009 - 08:55  ·  #3
Quote door Folkert
op de site van volvotech vind je een handleiding hoe een imiv IN te bouwen bovenop je RTI speler. Hierin lees je precies hoe je de speler kan verwijderen. (zie ook onder draadje camera)


Dank je Folkert, je heb me goed geholpen. Ik heb inmiddels de handleiding en ga binnenkort proberen de RTI DVD speler eruit te halen.
M.vr.gr. Jos
Teisman
 
Avatar
 
Subject:

Re: RTI speler uitbouwen, uit de kofferruimte van de V70

 · 
Posted: 28.08.2010 - 14:41  ·  #4
Dank Folkert,
Gisteren de handleiding geraadpleegd voor de uitbouw van mijn RTI. Erg handig. Vooral ook met de plaatjes en de uitleg.
Wordt nu schoongemaakt bij http://link.marktplaats.nl/353930772
Groet Thijs
SpikeLane
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 68
Berichten: 13
Geregistreerd: 01 / 2020
Subject:

Help

 · 
Posted: 11.01.2020 - 13:08  ·  #5
Quote door Guestuser

Quote door Folkert
op de site van volvotech vind je een handleiding hoe een imiv IN te bouwen bovenop je RTI speler. Hierin lees je precies hoe je de speler kan verwijderen. (zie ook onder draadje camera)


Dank je Folkert, je heb me goed geholpen. Ik heb inmiddels de handleiding en ga binnenkort proberen de RTI DVD speler eruit te halen.
M.vr.gr. Jos


Hallo Jos, heb jij misschien de handleiding nog, wil ook de RTI speler uitbouwen, maar heb geen idee hoe, heb wel al een andere speler.
Of heb je misschien een link waar ik een handleiding of beschrijving kan vinden, Volvotech bestaat niet meer.
Jeroen
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veendam
Leeftijd: 38
Homepage: o550.nl
Berichten: 3169
Geregistreerd: 09 / 2009
Subject:

Re: RTI speler uitbouwen, uit de kofferruimte van de V70

 · 
Posted: 11.01.2020 - 21:50  ·  #6
Mijn dvd speler was kapot, dus een andere gekocht en ingebouwd. Nooit een handleiding gezien.
Gewoon gewapend met torx schroevendraaier de kofferbak in en maar zien wat er op je af komt. ik dacht 3 of 4 schroefjes en wat kabels los klikken, echt geen hogere wiskunde.
Maak anders voor de zekerheid een paar foto's van hoe het vast zit, dan krijg je hem echt wel weer in elkaar :)

VolvoTech is nu Vdivision geworden dacht ik
SpikeLane
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 68
Berichten: 13
Geregistreerd: 01 / 2020
Subject:

Re: RTI speler uitbouwen, uit de kofferruimte van de V70

 · 
Posted: 12.01.2020 - 18:37  ·  #7
Quote door Jeroen

Mijn dvd speler was kapot, dus een andere gekocht en ingebouwd. Nooit een handleiding gezien.
Gewoon gewapend met torx schroevendraaier de kofferbak in en maar zien wat er op je af komt. ik dacht 3 of 4 schroefjes en wat kabels los klikken, echt geen hogere wiskunde.
Maak anders voor de zekerheid een paar foto's van hoe het vast zit, dan krijg je hem echt wel weer in elkaar :)

VolvoTech is nu Vdivision geworden dacht ik



Je heb ook nog een Dop 10 mm nodig anders krijg je het paneel niet los, maar is gelukt, en hij doet het ook nog.
BIGW
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: achterhoek
Leeftijd: 53
Berichten: 1148
Geregistreerd: 07 / 2015
Subject:

Re: RTI speler uitbouwen, uit de kofferruimte van de V70

 · 
Posted: 24.01.2020 - 16:52  ·  #8
Voor de gene die net als ik de DVD speler alleen gebruiken voor hoog laag sturen scherm....hij past ook tussen het achterscherm en constructie in , om rammelen tegen te gaan in wat folie gewikkeld. Daarna de wangen van de kofferruimte voorzien van DVD loze zijkanten en klaar...
 
Selected quotes for multi-quoting:   0