Rti en telefoon uitbouwen

S80 2005

 
 
 
 
 
elevating
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht: n/a
Leeftijd: 36
Berichten: 317
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Rti en telefoon uitbouwen

 · 
Posted: 01.01.2024 - 12:31  ·  #1
Ik wil bij mijn s80 van 2005 de telefoon en het rti scherm uitbouwen (rti module is al toch al niet meer aanwezig).
Daarom ben ik op zoek naar de volgende onderdelen:

Bakje met of zonder rolluikje naast de radio
Stuurknoppen zonder telefoon functie voor 4 spaaks stuur (donker stuur)
Middenarmsteun steun zonder telefoon in beige (wat is dat lelijk bij de s80, die telefoon erbovenop)
Center speaker het liefst compleet om ipv het rti scherm te monteren (heb donker dashboard)

Misschien zijn er nog forum leden die wat hebben, anders moet ik grote Volvo demontage bedrijven proberen.
M95
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 439
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: Rti en telefoon uitbouwen

 · 
Posted: 02.01.2024 - 00:41  ·  #2
Als de vorm van de center speaker hetzelfde is als van een V70, kunnen we wel ruilen? Betreft een zwart dashboard.
elevating
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht: n/a
Leeftijd: 36
Berichten: 317
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: Rti en telefoon uitbouwen

 · 
Posted: 02.01.2024 - 12:08  ·  #3
Ik heb echt geen idee. S80 dashboard is wel anders dan de S60 en V70, rti en centre speaker weet ik eigenlijk niet. Denk wel ivm kleur dat je een facelift V70 moet hebben. Mochten ze hetzelfde zijn wil ik zeker ruilen met je. welke omgeving woon je ongeveer?
Doeke Dobma
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 3734
Geregistreerd: 08 / 2014
Subject:

Re: Rti en telefoon uitbouwen

 · 
Posted: 02.01.2024 - 12:53  ·  #4
Is niet hetzelfde, is evt wel om te zetten maar dat is wel heel veel DIY.
elevating
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht: n/a
Leeftijd: 36
Berichten: 317
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: Rti en telefoon uitbouwen

 · 
Posted: 02.01.2024 - 13:22  ·  #5
Dan moet ik helaas verder zoeken naar een s80 centre speaker. Bedankt Doeke.
elevating
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht: n/a
Leeftijd: 36
Berichten: 317
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: Rti en telefoon uitbouwen

 · 
Posted: 03.01.2024 - 11:38  ·  #6
Ik ben inmiddels voorzien van een centre speaker en bakje voor naast de radio.

Ik zoek

De rechter stuurknoppen zonder telefoon functie voor een donker 4 spaaks stuur
Middenarmsteun zonder telefoon in beige


@moderators: Kan iemand deze post verplaatsen? Verkeerde rubriek, hoort bij te koop gevraagd.
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3766
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Rti en telefoon uitbouwen

 · 
Posted: 03.01.2024 - 12:04  ·  #7
Mss een stomme vraag, maar waarom wil je de telefoon uitbouwen? De telefoon is een mooie basis om te upgraden/ombouwen naar bluetooth; om te bellen en om muziek te streamen
elevating
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht: n/a
Leeftijd: 36
Berichten: 317
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: Rti en telefoon uitbouwen

 · 
Posted: 03.01.2024 - 13:34  ·  #8
Dat wat jij bedoelt is echt fantastisch inderdaad. Ik had dat in mijn V70R en V70 ook. Mooiste aftermarket oplossing die er is. Echter is die printplaat met Bluetooth niet meer te vinden, ik denk dat onze Poolse (?) vriend ermee gestopt is.

Ik heb nu een yatour met Bluetooth, vind het ook prima zo, mooi onzichtbaar achter de HU850. Maar nu heb ik dus een overbodige autotelefoon waar ik op die plaats liever een mooie houder heb voor de smartphone. Dan zit die mooi naast de radio. Ik wil namelijk geen brodit voor een ventilatierooster en de autotelefoon is nou ook weer niet bepaald een fraai gezicht.

Er zit geen RTi computer meer in mijn S80, ik heb ook geen zin om een matchende te zoeken met het risico dat ook die laser weer kapot gaat. Dat is een hoop moeite en geld voor een stokoud navigatiesysteem. Achteruitrijcamera komt er ook niet op, heb pdc achter én voor. Dus dit scherm is ook nutteloos geworden.
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3766
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Rti en telefoon uitbouwen

 · 
Posted: 03.01.2024 - 13:48  ·  #9
Quote door elevating

Dat wat jij bedoelt is echt fantastisch inderdaad. Ik had dat in mijn V70R en V70 ook. Mooiste aftermarket oplossing die er is. Echter is die printplaat met Bluetooth niet meer te vinden, ik denk dat onze Poolse (?) vriend ermee gestopt is.

Ik heb nu een yatour met Bluetooth, vind het ook prima zo, mooi onzichtbaar achter de HU850. Maar nu heb ik dus een overbodige autotelefoon waar ik op die plaats liever een mooie houder heb voor de smartphone. Dan zit die mooi naast de radio. Ik wil namelijk geen brodit voor een ventilatierooster en de autotelefoon is nou ook weer niet bepaald een fraai gezicht.

Er zit geen RTi computer meer in mijn S80, ik heb ook geen zin om een matchende te zoeken met het risico dat ook die laser weer kapot gaat. Dat is een hoop moeite en geld voor een stokoud navigatiesysteem. Achteruitrijcamera komt er ook niet op, heb pdc achter én voor. Dus dit scherm is ook nutteloos geworden.

Duidelijk! Jammer dat ze er niet meer zijn, het is idd echt de beste en mooiste oplossing.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0