Mijn blok (B5244S2) is aan vervanging toe. Online zie ik een hoop ruilmotoren in de aanbieding voor schappelijke bedragen. Maar de kilometerstanden lopen nogal uiteen. Simpel verstand zegt: hoe minder KM's, hoe beter!
Maar een vriend van mij zei altijd dat te weinig KM ook niet goed is. 'Een Volvo van 15-20 jaar oud met minder dan een ton op de teller rijdt te weinig en is waarschijnlijk altijd voor korte ritjes gebruikt, met z'n eigen soort problemen en slijtage tot gevolg,'
Wat zijn jullie ideeën hierover? Zal ik voor een blok met 80dkm of 180dkm gaan?
En waar moet je rekening mee houden?
Maar een vriend van mij zei altijd dat te weinig KM ook niet goed is. 'Een Volvo van 15-20 jaar oud met minder dan een ton op de teller rijdt te weinig en is waarschijnlijk altijd voor korte ritjes gebruikt, met z'n eigen soort problemen en slijtage tot gevolg,'
Wat zijn jullie ideeën hierover? Zal ik voor een blok met 80dkm of 180dkm gaan?
En waar moet je rekening mee houden?
. Oke, die heeft 354.xxx gelopen maar wel met een dik boek aan onderhoud....
en bij Combi garage nabij Groningen voordat ik 'm kocht en die vonden geen bijzonderheden.