S60 2007: Probleem in middenconole

alle lampjes blijven branden

 
 
 
 
 
Charles
 
Avatar
 
Subject:

S60 2007: Probleem in middenconole

 · 
Posted: 14.08.2011 - 18:41  ·  #1
Sinds een paar dagen heb ik een probleem in de middenconsole. Bij het starten gaan werkelijk alle lampjes in de middenconsole branden behalve 1 lampje van de rechter stoelverwarming. De lampjes gaan uit zodra ik 2x op de airco "turbo knop" (voor ontwasemen voorruit) druk. Als ik echter op een knop duw gaan ze allemaal weer aan. De airco werkt verder wel evenals de parking sensors. De stoelverwarming aan de rechterkant staat echter continu aan op de heetste stand. Hier brandt het lampje van de hoogste stand wel echter het lampje van de laagste stand niet.
Wat verder opvalt is dat het paneel van de middenconsole op sommige plaatsen erg warm/heet is. Wie weet wat er hier mis is?
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39729
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: S60 2007: Probleem in middenconole

 · 
Posted: 14.08.2011 - 20:48  ·  #2
Ik zou hier toch mee naar de dealer gaan ( laten uitlezen ), lijkt wel of er iets mis gaat in de aansturing.
Mocht blijken dat het ac paneel zelf defect is, dan kun je deze zeker bij de volvo demontagebedrijven vinden ( +/- € 75,- ).
Wel is belangrijk dat een eventueel donor het zelfde nummer heeft als de jouwe ( te vinden op de blauwe sticker achterop het ac paneel)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0