S80 uit 2005 met Hirschmann Cartv, zonder handleiding, help

 
 
 
 
 
geulwijk
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 10
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

S80 uit 2005 met Hirschmann Cartv, zonder handleiding, help

 · 
Posted: 23.01.2013 - 13:06  ·  #1
Beste mensen,

Sinds vorige week ben ik eindelijk in bezit van een echte auto: een Volvo S80 Executive uit 2005. Nou zit er een afstandbediening bij van Hirschmann. In de achterbak zit een Hirschmann Cartv kastje. Daarin zit een smartcard van KPN, van de vorige eigenaar en waarschijnlijk dus niet meer geldig.

Mijn probleem is dat ik geen tv-zenders op het RTI systeem krijg. De free-to-air zenders zou ik toch sowieso moeten ontvangen? Wie heeft ook deze ontvanger en kan me vertellen of ik iets verkeerd bedien? Ik neem aan dat ik de HU 850 op TV moet zetten en dan met de afstandbediening van de Hirschmann de tv zou moeten kunnen inschakelen?

Bedankt,

Vincent
Dr.Dream
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Übach-Palenberg (Scherpenseel)
Leeftijd: 42
Berichten: 1312
Geregistreerd: 10 / 2012
Subject:

Re: S80 uit 2005 met Hirschmann Cartv, zonder handleiding, help

 · 
Posted: 23.01.2013 - 13:33  ·  #2
Quote door geulwijk
Beste mensen,
Sinds vorige week ben ik eindelijk in bezit van een echte auto: een Volvo S80 Executive uit 2005. Nou zit er een afstandbediening bij van Hirschmann. In de achterbak zit een Hirschmann Cartv kastje. Daarin zit een smartcard van KPN, van de vorige eigenaar en waarschijnlijk dus niet meer geldig.
Mijn probleem is dat ik geen tv-zenders op het RTI systeem krijg. De free-to-air zenders zou ik toch sowieso moeten ontvangen? Wie heeft ook deze ontvanger en kan me vertellen of ik iets verkeerd bedien? Ik neem aan dat ik de HU 850 op TV moet zetten en dan met de afstandbediening van de Hirschmann de tv zou moeten kunnen inschakelen?
Bedankt,
Vincent

Ik zou even bij een echte dealert langs rijden en de verkoper aanspreken.
Die moeten het bij aflevering aan klanten kunnen uitleggen, dus ook aan jou :bandit: :sleep:
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39714
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: S80 uit 2005 met Hirschmann Cartv, zonder handleiding, help

 · 
Posted: 23.01.2013 - 18:17  ·  #3
Hallo Vincent,

Welkom op het forum.
Luxe S80, mazzelaar.
Overigens, hier kun je de handleiding vinden, direkt de 1e openen.
Veel plezier met je bolide.
geulwijk
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 10
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: S80 uit 2005 met Hirschmann Cartv, zonder handleiding, help

 · 
Posted: 24.01.2013 - 10:21  ·  #4
Bedankt voor het welkom, ik voel me inderdaad een mazzelaar :-)) Dit is 'm http://goo.gl/S3OqU. Je moet wel op het pijltje naar links klikken om vooruit in het verhaal te gaan. Als de blauwe s80 in beeld komt, is dat weer de eerste foto van de zoektocht.

Bedankt voor de handleiding, ik had die link ook gevonden, maar krijg op die site een melding van unauthorized access. Op de iPhone werkte het vreemd genoeg wel. Bedankt, ik kan nu op onderzoek uit.
Ries1970
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Noord Brabant
Leeftijd: 54
Berichten: 51
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: S80 uit 2005 met Hirschmann Cartv, zonder handleiding, help

 · 
Posted: 24.01.2013 - 10:27  ·  #5
Leuke fotoserie. En tof dat jullie allebei de S80 zo leuk vinden! Voor de meeste dames is de auto toch gewoon 'een ding om boodschappen te doen en de kids op te halen'.
geulwijk
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 10
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: S80 uit 2005 met Hirschmann Cartv, zonder handleiding, help

 · 
Posted: 24.01.2013 - 12:40  ·  #6
Uhm, wat dame betreft: die is er (nog) niet (meer). Ik ben degene die op de motorkap ligt, die man en vrouw zijn mijn ouders. Vooral mijn mijn moeder was helemaal enthousiast. Op die dag dat ik de s80 kwam laten zien, ontstond dan ook spontaan het idee om met z'n allen een weekje naar de sneeuw te gaan. Bedankt voor het compliment, het was een spannende speurtocht!

Is er trouwens geen mogelijkheid op dit forum om een notificatie te ontvangen wanneer er een reactie op een bericht komt?
geulwijk
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 10
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: S80 uit 2005 met Hirschmann Cartv, zonder handleiding, help

 · 
Posted: 30.01.2013 - 15:57  ·  #7
Wel, vandaag heb ik tijd gehad om eens te kijken waarom ik geen tv-beeld op mijn schermen krijg. Het bleek nogal simpel: de schermen in de hoofdsteunen moet je op ingang 'ext' zetten, in plaats van 'tv'. Ook zonder kpn-kaartje verschenen N1, 2 en 3, mooi! Maar ondanks dat er twee videokabels zijn aangesloten op de uitgangen van de Hirschmannontvanger, krijg ik op de rti-monitor geen tv. Ook niet als ik met source kies voor tv, ik zie dan alleen ruis van de analoge ontvanger. Heeft iemand enig idee waar die tweede kabel van de ontvanger op aangesloten zou kunnen zijn?
DDH
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oostenrijk
Leeftijd: 52
Berichten: 1256
Geregistreerd: 02 / 2013
Subject:

Re: S80 uit 2005 met Hirschmann Cartv, zonder handleiding, help

 · 
Posted: 10.03.2013 - 08:38  ·  #8
Geen idee.

Maar de XM wel d'r bij gehouden?
raysa
 
Avatar
 
Subject:

Re: S80 uit 2005 met Hirschmann Cartv, zonder handleiding, help

 · 
Posted: 10.03.2013 - 09:46  ·  #9
Mooie auto zeg! Die fotoserie... Helemaal rond geweest. Er zitten prachtexemplaren bij.
Hartverscheurend, dat gedicht voor de XM.

Ik wens je veel plezier hier en met S80.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0