Ik zoek me op het Grote Net suf naar een tekening / onderdelenbeschrijving en hopelijk een beschrijving van de werking van de cruise control van de V70 classic uit 2000. Ik vind wel probleembeschrijvingen (en oplossingen) maar een goede beschrijving kan ik niet vinden.
Is er hier misschien iemand die een beschrijving kan aanwijzen? Of beschikbaar heeft? Vida heb ik wel eens proberen te installeren maar dat lukte niet
Daarin zou misschien een beschrijving te vinden zijn?
In de loop van enkele dagen is de werking van de cruise control van prima-prima via af-en-toe-uitvallen naar niet-meer-inschakelen gegaan. De auto rijdt verder normaal. Kijkend onder de motorkap zag ik een gebarsten slangetje dat ik hersteld heb maar helaas niet de cc tot leven gewekt heeft.
Als iemand een vindplek weet, dan houd ik mij aanbevolen.
Groeten
Stefan
Is er hier misschien iemand die een beschrijving kan aanwijzen? Of beschikbaar heeft? Vida heb ik wel eens proberen te installeren maar dat lukte niet

In de loop van enkele dagen is de werking van de cruise control van prima-prima via af-en-toe-uitvallen naar niet-meer-inschakelen gegaan. De auto rijdt verder normaal. Kijkend onder de motorkap zag ik een gebarsten slangetje dat ik hersteld heb maar helaas niet de cc tot leven gewekt heeft.
Als iemand een vindplek weet, dan houd ik mij aanbevolen.
Groeten
Stefan