Schokken/stoten

Inhouden op snelweg

 
 
 
 
 
Wooter
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 61
Geregistreerd: 09 / 2015
Subject:

Re: Schokken/stoten

 · 
Posted: 11.10.2018 - 20:50  ·  #46
Hallo forumleden,
Bij deze een update.
Na veel onderzoek was iedereen er van overtuigd dat er een andere computer in zou moeten.
Toch nog naar mijn eigen garage gegaan en die kwam er achter dat het vervangende gasklephuis (met gele stikker) voor een 2.5 T is en niet geschikt is voor mijn 2.4 T. Oude originele gasklephuis weer terug gezet.
Toen kwam de auto tenminste weer in beweging.
Omdat in Frankrijk de benzinepomp was vervangen, heeft met die installatie gecontroleerd. Er bleek een knik in de slang te zitten.
Na opnieuw installeren reed de auto zonder poblemen.
Tja, als dat het is ben ik blij. Maar ik ben er pas van overtuigd als in na twee tankbeurten geen problemen mee heb.
We zullen het zien.
martijn-a
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Beesd
Leeftijd: 48
Berichten: 1779
Geregistreerd: 06 / 2014
Subject:

Re: Schokken/stoten

 · 
Posted: 12.10.2018 - 00:01  ·  #47
Quote door Wooter

Hallo forumleden,
Bij deze een update.
Na veel onderzoek was iedereen er van overtuigd dat er een andere computer in zou moeten.
Toch nog naar mijn eigen garage gegaan en die kwam er achter dat het vervangende gasklephuis (met gele stikker) voor een 2.5 T is en niet geschikt is voor mijn 2.4 T. Oude originele gasklephuis weer terug gezet.
Toen kwam de auto tenminste weer in beweging.
Omdat in Frankrijk de benzinepomp was vervangen, heeft met die installatie gecontroleerd. Er bleek een knik in de slang te zitten.
Na opnieuw installeren reed de auto zonder poblemen.
Tja, als dat het is ben ik blij. Maar ik ben er pas van overtuigd als in na twee tankbeurten geen problemen mee heb.
We zullen het zien.


Inkoppertje: Er zat een franse slag in de brandstofpomp leiding......

Maar oplossingen zijn altijd fijn!
Dirk342
In nagedachtenis
Avatar
Geslacht:
Locatie: Nijmegen
Berichten: 1640
Geregistreerd: 02 / 2014
Subject:

Re: Schokken/stoten

 · 
Posted: 12.10.2018 - 04:50  ·  #48
Mooi dat het is opgelost ! Ook ik had niet aan de montage van de benzinepomp gedacht, er van uitgaande dat ook een Franse Volvodealer een brandstofpomp juist kan monteren... Assuming is the greatest....
 
Selected quotes for multi-quoting:   0