schuif paneel hemeltje

 
 
 
 
 
MTE
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: UTRECHT
Leeftijd: 53
Berichten: 1526
Geregistreerd: 02 / 2021
Subject:

schuif paneel hemeltje

 · 
Posted: 07.09.2023 - 01:09  ·  #1
Vanmiddag bleek dat het paneel in het hemeltje om het dakraam te blinderen spontaan vast was gaan zitten.

ergens is iets verkeerd gegaan met een metalen ding, zie foto's . Ene kant is correct, andere kant is helemaal omgebogen.

In Vida probeer ik wat info te vinden om dit te repareren maar verder dan een hemel met een gat erin kom ik niet.
Groep 85 geeft me uiteindelijk 39977879 voor de hemelbekleding. Maar nergens iets over het schuifpaneel....

Ik het verleden heb ik wel eens naar een windvanger voor het schuifdak gekeken dus ik weet dat het erin staat... maar die info kan ik ook nergens meer terug vinden.

iemand enig idee waar ik zoeken moet voor de onderdelen van het schuifdak zelf en het interieur deel van dat schuifdak ?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
hetschaap
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: wageningen
Leeftijd: 103
Berichten: 512
Geregistreerd: 05 / 2018
Subject:

Re: schuif paneel hemeltje

 · 
Posted: 07.09.2023 - 10:51  ·  #2
je kunt kijken bij tabblad informatie--> constructie en werking -->8 carrosserie en interieur-->83 portier en luiken-->schuifdak.

ook kun je kijken bij tabblad informatie-->onderdelen-->8 carrosserie en interieur-->83 portier en luiken-->dakluik, 5drs s.r. Daar is een exploded view van het dakraam te zien.

Afgaande op de foto's lijkt onderdeel 9 of 10 (of 3 of 4? kan het op de foto's niet goed zien) verbogen te zijn.
Hopelijk helpt bovenstaand je!
MTE
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: UTRECHT
Leeftijd: 53
Berichten: 1526
Geregistreerd: 02 / 2021
Subject:

Re: schuif paneel hemeltje

 · 
Posted: 10.09.2023 - 21:34  ·  #3
thnx, gevonden en besteld. Blijken 4 van die clips te zijn en ze kosten 12,50 p/st >_<
 
Selected quotes for multi-quoting:   0